TheHoles Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 En dag ville ikke tastaturet mitt virke lenger. Har et G15 v2. Alle knappene virker ikke, men den lille skjermen og G-knapene virker. I tillegg USB-utgangene på baksiden. Jeg må få frem skjermtastaturet for å kunne logge meg inn. Det merkelige er at det fungerer helt fint på andre PCer jeg har prøvd, blandt annet en bærbar som jeg skriver på nå. Har en liten følelse at det er noe med driverne å gjøre, men jeg kan egentlig ikke så mye om det. Og selvfølgelig har jeg Vista (premium) Trenger akkutt hjelp!!! Lenke til kommentar
TheHoles Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Ja? Takk for mange nyttige svar, MEN, problemet løste seg selv: For de som absolutt vil vite svaret så flytter jeg PCen mellom to hjem annen hver uke, det viste seg altså at tastaturet ikke funket hos moren min, men hos faren min, rart? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Kanskje den ene USB pluggen din er ødelagt, og at du hos morten din har brukt den, og brukt en annen som faktisk virker, hos faren din. Eller rett og slett at det er dårlig kontakt, og at det er tilfeldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå