Gå til innhold

Kommentar: Nå kommer den - endelig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men den har ikke GPS? Alle disse ryktene...

Det skal komme en ny iPhone 9. juni. Man regner med at denne har 3G. Det er denne som kommer til Norge?

Ja, å lansere iPhone 1 nå ville bare vært tåplig.

Når det gjelder GPS er det usikkert, men det spekulerest vel om det.

Lenke til kommentar
Det blir nok mulig. Den iphonen som selges nå skal jo få samme softwareoppgradering for å matche den nye i funksjonalitet.
Den mangler jo hardwaren til det. Man kan ikke bare flashe det gamle Geforce mx440-kortet sitt for å få samme som funksjonalitet som et 8800GTX
Lenke til kommentar

ser mer eller mindre alle går etter telefonen. men det artikkelen fokuserte på var mediadekningen av iphone (eller apple produkter i det hele tatt).

sett ut fra markedsandel og antallet produkter så får apple alvorlig stor fokus av pressen. og ikke bare spesialpressen, men pressen generelt.

til og nrk rapporterer på tekst-tv at netcom skal selge telefonen. ingen annen telefon som jeg kan komme på har noen sinne fått noen slik dekning.

Lenke til kommentar
Eller folk som kjøper den nettopp på grunn av egenskapene...

Brukervennlig grensesnitt, genial nettleser, mulighet for gode ekstraprogrammer ++

Jeg vet ihvertfall at det er grunnen til at jeg skal kjøpe den.

Virker som noen har problemer med at noen faktisk liker Appleprodukter her...

mulighet for gode ekstraprogrammer, den var god, da har du utallige andre bedre alternativer hvert fall :roll:

Lenke til kommentar
Virker som noen har problemer med at noen faktisk liker Appleprodukter her...

Det minner om noe totalitært når noen mener man ikke skal få like produkter fra en produsent.

Personlig liker jeg ikke Apple-produkter, Nokia-produkter, Sony-produkter, eller generelt sett produkter fra noen produsent generelt.

Jeg liker derimot gode produkter. Så om jeg ikke mener at folk ikke skal få like produkter, så må jeg kunne si at jeg ikke forstår hvorfor folk liker produkter selv om de ikke er gode.

Ikke at iPhone trenger å være et dårlig produkt. Men nå snakkes det om Apple-produkter, ikke gode produkter.

Lenke til kommentar
Hvorfor har ikke jeg tenkt på det før!

*Flashe K800i med K850i-software*

Oi, min K800i har nå 5MP kamera og bevegelsessensor. :!:

Slår ikke meg, flashet nettopp min ipod classic til touch! :new_woot:

iphone har et genialt brukergrensesnitt, men bortsett fra det er den ikke mye å rope hurra for. Mulig iphone 2 blir bedre på hardware siden, men jeg har rett og slett sett meg lei iphone etter alt snakket om og rundt den. Hva slags nyhet er "Apple ønsker direktenedlasting av musikk med 3G i neste Iphone, mener New York Times."? Det er en avis som mener at et selskap vil ha en funksjon i en telefon som ikke er bekreftet. Hadde ikke ordet Apple eller iphone vært med hadde så godt som ingen lest artikkelen, hvorfor?

Endret av hernil
Lenke til kommentar
ser mer eller mindre alle går etter telefonen. men det artikkelen fokuserte på var mediadekningen av iphone (eller apple produkter i det hele tatt).
Som vanlig er du inne på noe viktig.

Om man lar iPhone-slakt ligge er det som du sier usedvanlig mediedekning sammenlignet med ordentlige supertelefoner som feks HTC Touch Diamond. Men så er Apple selve PR-sjefen.

Lenke til kommentar
Blir spennende å se prisen. :)

Ut fra prisingen i de andre landene hvor iPhone er tilgjengelig, tipper jeg 2990/3690 hvis det blir to modeller. Dette fordi iPhone koster like mye som de to største iPod Touch modellene.

Regner med at det også kommer en eller flere nye abonnement som inkluderer fri databruk, og en del sms + ringeminutter. Prisen blir nok 3-400 kr.

Det er nok en rimelig antagelse, ja, hvis en antar at Netcom vil opprette nye abonnement spesifikt for denne telefonen. Det er i Apple og Netcoms beste interesse at selve telefonprisen skjules best mulig i abonnementsprisen, altså at selve telefonen kan bli relativt "billig" (3k+), men med et dyrt abonnement (300-400++). Det er jo dette de har gjort i USA, med to-års bindinger til dyre abb. fra AT&T.

Problemet her i Norge er at en er nødt til å opplyse om "totalpris", samt at bindinger lengre enn 12 måneder ikke er tillatt (ikke skyt meg om jeg tar feil her). Greit nok at en kan gjemme mobilprisen i abonnementskostnader, men når en får se en iPhone til 3690,- m/binding, og rett nedenfor får se at totalkost blir 8690,- for 12 mnd. (3690,- + 400,- * 12 + 200,- i portering/oppstartsavgift), ser en lett at denne telefonen ikke blir så billig som en gjerne forsøker å gi inntrykk av.

Må bare understreke att det er den såkalte iPhone 2 som kommer og ikke den nåværende modellen.

Vil fremdeles ikke ha den.

Du interesserer deg ikke for mobiler med andre ord :p

Du mener altså at alle som interesserer seg for mobiler har lyst på (eller har allerede) en iPhone? :)

EDIT: Typo.

Endret av jorgis
Lenke til kommentar
Du mener altså at alle som interesserer seg for mobiler har lyst på (eller har allerede) en iPhone? :)

EDIT: Typo.

Nei, det var en spøk.

mulighet for gode ekstraprogrammer, den var god, da har du utallige andre bedre alternativer hvert fall

Med mindre du har en hacket iPhone. Da er mulighetene ubegrenslige.

Lenke til kommentar
Med mindre du har en hacket iPhone. Da er mulighetene ubegrenslige.
Jeg hører dette ofte. La meg spørre: hvordan kan iPhone og iPod Touch ha et større utvalg programmer / større mulighet for gode ekstraprogrammer enn feks Symbian S60v3 og de sikkert 30+ enhetene som har kommet de siste tre årene? :hmm:
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...