Vaffelrøre Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Hei.Driver å skal lage en film til en konformasjon. Råmaterialet ligger på mange hi8-kasetter. Problemet er at kameraet som ble brukt til å filme, er ødelagt (spiser videobåndet). Jeg tenker å legge inn filmene på data via videoadapter, redigere og brenne på dvd. Har ringt mange videobutikker ol, men ingen har noe som kan brukes.Derfor lurer jeg på om det er noen som har liggendes eller vet hvor jeg kan få låne/leie/kjøpe et kamera eller en avspiller som kan lese hi8-videofilmer?Venter i spenning (tiden begynner å nærme seg konfirmasjonen)Mvh. Øystein Endret 28. september 2013 av Vaffelrøre Lenke til kommentar
Vaffelrøre Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Hei igjen. Har fått låne kamera, men er fremdeles intressert i å kjøpe et. (flytte til ønskes kjøpt?) Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hei igjen. Har fått låne kamera, men er fremdeles intressert i å kjøpe et. (flytte til ønskes kjøpt?) Kontakt meg så kan du få kjøpt et forhåndsvis nytt et. Brukt til kun 4 kassetter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå