Gå til innhold

Problemer med å aktivere Norsk Tippings mobilspill med One Call?

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt problemer med å aktivere Norsk Tippngs mobilspill med One Call. Med mobilspill mener jeg programmet hvor man kan spille Lotto, Viking-Lotto og Langoddsen. Fremgangsmåten spillet skal aktiveres på, er ny, for jeg har ikke vært borti den måten tidligere. Da brukte man en annen rutine. Det kan også bero på at One Call endret nett fra NetCom til Network Norway.

Jeg har vært i kontakt med Norsk Tipping, og fått følgende råd:

Dette er et problem som ligger hos One Call. Norsk Tipping har purret på One Call for å få fortgang i å løse problemet for kundene.

Det man kan gjøre, er å sette et sim-kort fra en annen leverandør i telefonen, og endre til dette mobilnummeret på Norsk Tippings hjemmeside. Så installerer og aktiverer man mobilspillet. Når det er aktivert, skifter man tilbake til One Call sim-kortet igjen, og endrer tilbake til dette mobilnummeret på Norsk Tippings hjemmeside.

Dersom man allerede har installert probrammet, trenger man bare bare aktivere det med det andre sim-portet i telefonen, men man må endre til dette på hjemmesiden.

Jeg har gjort slik jeg ble anbefalt, og det gikk helt flott! Håper dette kan være til hjelp.

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...