NaTure. Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hvordan kan jeg krive inn de greiene i variables.php? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Kan også minne på, om at vi står til disposisjon ved evt, arbeid av nytt spill. Vi i foretaket, jobber stadig med kunder som ønsker seg noe kreativt. Ønsker du noe, ta kontakt! Lenke til kommentar
PartyTime Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Mafiaspill GTA-Ultra V1 # INFO Dette systemet er egentlig et GTA -system, men du kan rane/stjele, drepe, svindle osv som alle vanlige mafia spill. Det er et greit system men litt rotete. Det inneholder mange funksjoner og få bugs. * Last opp alle filene opp på serveren din (ikke idk mappa) * Opprett en MySQL database til spillet * Finn ei fil kalt "variables.php" og skriv inn database detaljene * Nå åpner du PhpMyAdmin og kjører SQL spørringen som ligger i db.txt (ligger i idk mappa) Nå skal du være ferdig og klar til å spille ditt eget mafia spill! Kommer til å legge ut guide om hvordan du kan gjøre deg selv og andre admin. Hvordan får man laget bruker som admin, å hvordan få funksjoner til å virke? Er det ett admin panel her Å? Ikke vits å legge ut spill man ikke får brukt? Login å regg funker ikke så bare lurte på litt hjelp angående dette. Så veldig bra ut All honnør! Ville fått det opp... Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Det der kan du ikke kalle bra. Hvis dette så engang blir offisielt og folk får mulighet til å "spille". Skal jeg love deg at jeg skal snu det spillet ditt opp ned på 2 minutter. Finnes ikke en prosent av sikkerhet i noen av de scriptene der. Lenke til kommentar
PartyTime Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Det der kan du ikke kalle bra. Hvis dette så engang blir offisielt og folk får mulighet til å "spille". Skal jeg love deg at jeg skal snu det spillet ditt opp ned på 2 minutter. Finnes ikke en prosent av sikkerhet i noen av de scriptene der. Sant nok.. fikk testa det mer etter forrige innlegg her. Tips til noen bedre script? Med panel for håndtering av sidens funksjoner samt medlemmer.? Fikk satt opp det ovenfor og modifisert litt.. ble ikke imponert nei. meget begrenset. Tror det er på tide med ett komplett spill i opensource... Ellers er det lite vits å legge ut... -Thomas Lenke til kommentar
PartyTime Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Når kommer Real Crime Scriptet? Legg til mailen min a: [email protected] Trenger det! Håper noen tar seg tid om de har det selv å sender meg! =) Har noen script jeg å som vi kan bytte med osv.. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Når har du tenkt til å laste opp Realcrime? Lenke til kommentar
Webhjelp Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Warning: require(sources/functions.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /usr/export/www/hosting/xmafiax/index.php on line 3 Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required 'sources/functions.php' (include_path='.:') in /usr/export/www/hosting/xmafiax/index.php on line 3 Hva er feil? Det som er feil er vel at du ikke har kjørt filen "db.txt" i mysql. Lenke til kommentar
Webhjelp Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Mener du at vi IKKE skal laste opp idk mappen til serveren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå