iM'andY Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Mafiaspill Etter mye etterspørsel av såkalte tekstbaserte mafia-spill, bestemte jeg meg for å lage denne tråden. Hvis den ligger i feil kategori eller ikke skull vært her kan dere bare slette den. Jeg syntes det iallefall var på tide å lage en tråd som dette. Har lagt ut link til noen mafiaspill samt noen guider lengre ned! GTA-Ultra V1 - Mirror 1 ¤ Mirror 2Realcrime - Mirror 1 (kommer!)Kommer til å legge ut flere her etterverdt som jeg har tid og orker å gjøre det. Bla ned for å finne mere info og instruksjoner for "innstalering" av spillene. GTA-Ultra V1 # INFO Dette systemet er egentlig et GTA -system, men du kan rane/stjele, drepe, svindle osv som alle vanlige mafia spill. Det er et greit system men litt rotete. Det inneholder mange funksjoner og få bugs. Last opp alle filene opp på serveren din (ikke idk mappa) Opprett en MySQL database til spillet Finn ei fil kalt "variables.php" og skriv inn database detaljene Nå åpner du PhpMyAdmin og kjører SQL spørringen som ligger i db.txt (ligger i idk mappa) Nå skal du være ferdig og klar til å spille ditt eget mafia spill! Kommer til å legge ut guide om hvordan du kan gjøre deg selv og andre admin. Realcrime scripts # INFO Realcrime er de scriptene dine fleste bruker om dagen. Dette er da et veldig bra system med mange funksjoner og muligheter. Det rette valget hvis du spør meg! Innstalering er omtrent det samme som på GTA-Ultra. Last opp alle filene opp på serveren din Opprett en MySQL database til spillet Finn ei fil kalt "config.php" og skriv inn database detaljene Nå åpner du PhpMyAdmin og kjører SQL spørringen som ligger i tables.txt fila Nå har du innstalert Realcrime og er klar til å spille, mere info kommer når jeg har fått lastet opp filene! ------------- Håper dette ikke blir tatt som reklame, gjerne kom med tilbakemeldinger hva som kunne vært gjort annerledes. Skal laste opp flere spill etterverdt som jeg får tid. Noe dere trenger hjelp til er det bare å spørre! Siste redigering: La til et nedlastnings mirror, håper dette hjelper da! Endret 27. mai 2008 av infeCtion Lenke til kommentar
mafia-spill Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Det går ikke og laste ned GTA-Ultra V1 Endret 27. mai 2008 av mafia-spill Lenke til kommentar
iM'andY Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Kan hende det er noe med rapidshare, så laster opp på et annet mirror nå! La det på en server til så du kan finne det ved å trykke mirror 2 oppe i første posten. Endret 27. mai 2008 av infeCtion Lenke til kommentar
mafia-spill Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Du skrev: GTA-Ultra V1 # Finn ei fil kalt "config.php" og skriv inn database detaljene Hvor finner man den filen? I databasen? Håper du tar deg tid til og svare meg Takk Lenke til kommentar
iM'andY Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 På gta ultra skal du finne ei fil kalt variables.php. Finn ei fil kalt "variables.php" og skriv inn database detaljene Lenke til kommentar
mafia-spill Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Jeg har valgt meg GTA-Ultra V1 ( Mirror 2 ) Jeg har gjort følgende: Laste opp alle filene opp på serveren min (ikke idk mappa) Opprett en MySQL database til spillet Finn ei fil kalt "variables.php" og skriv inn database detaljene Nå åpner du PhpMyAdmin og kjører SQL spørringen som ligger i db.txt (ligger i idk mappa) Men når jeg går inn på min domenet som er følgende http://elite-avengers.freehostia.com kommer IKKE spillet. Er det noe jeg har gjort galt? Når jeg kommer inn på siden står det følgende: You don't have permission to access / on this server Håper noen har tid til og besvare meg tilbake. På forhånd Tusen Takk for hjelpen Endret 28. mai 2008 av mafia-spill Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Har du lastet opp det soms står i " db.txt " til MySQL databasen ? filen ligger i IDK mappa Lenke til kommentar
iM'andY Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Det har noe med permissions på sida, hvis du prøver å endre index.php sine rettigheter til 0677 så skal det funke! Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Har du fått lastet opp filene til det andre spillet enda ? Lenke til kommentar
iM'andY Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Nei, det kommer snart. Fikk noe error når jeg skulle pakke ut filene, men det kommer! (: Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Når kommer " RealCrime " scriptet ? Lenke til kommentar
Eivind218 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Noen som har, Og kan laste opp Realcrime scriptene? Lenke til kommentar
Aleksander2802 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Forklar bedere, jeg har frac og går for å laste det opp ved å bla igjennom og trykke på mappen (gta v1 mirror 2). Men så kommer det at den er for stor, jeg pakker den ut, men så virker det heller ikke, hva skal jeg jegøre når jeg har frac, kan du eller noen vær så snill å forklare meg det, da hadde jeg blitt kjempe glad! Lenke til kommentar
mafia-spill Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Når er det Realcrime kommer? Lenke til kommentar
djrack Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg trenger også RealCrime systemet. Prøver å sette opp GTA scriptet, men det tar så ufattelig med tid for det å loade, og ser ut til at det er en del bugs bare på forsiden. Ville vært flott med RC . Lenke til kommentar
Warrir0r Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Warning: require(sources/functions.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /usr/export/www/hosting/xmafiax/index.php on line 3 Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required 'sources/functions.php' (include_path='.:') in /usr/export/www/hosting/xmafiax/index.php on line 3 Hva er feil? Lenke til kommentar
demilio Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 virker som det var en del feil på dette scriptet. (GTA). Fikk error. Var ingen forklaring om hvordan man kom inn på admin. Jeg fikk heller ikke til å logge meg inn eller rgistrere meg Så veldig spennende ut da håper RealCrime er bedre og mer stabilt Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Warning: require(sources/functions.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /usr/export/www/hosting/xmafiax/index.php on line 3 Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required 'sources/functions.php' (include_path='.:') in /usr/export/www/hosting/xmafiax/index.php on line 3 Hva er feil? Tuller du? Les... og om du ikke klarer å fatte hva som står der kan du gi opp alt innenfor php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå