JiGGe Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Ja, har nå installert xp på den gamle pcen min. Men problemet er at jeg ikke har noen driver til pcn. Så jeg har da heller ikke noe internett. Har ikke peiling på hvordan hovedkort jeg har. Og dette trenger jeg for å skaffe meg driver til hovedkortet. Endret 27. mai 2008 av JiGGe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Ja, har nå installert xp på den gamle pcen min. Men problemet er at jeg ikke har noen driver til pcn. Så jeg har da heller ikke noe internett. Har ikke peiling på hvordan hovedkort jeg har. Og dette trenger jeg for å skaffe meg driver til hovedkortet. Last ned cpu-z herfra og åpne programmet. Deretter ser du under "fanen" som heter motherboard/mainboard. Der burde du finne navn og merke på hovedkortet. En annen alternativ metode er og se etter nummer/merking fysisk på hovedkortet som kan gi hint om hvilket hovedkort det er. Endret 27. mai 2008 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Tusen takk. Da var det bare å finne usb stikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå