Gå til innhold

NorgesPatriotene saksøker Vigrid film


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener faktisk at hat er en menneskelig følelse og for meg er det like naturlig å spre hat som kjærlighet eller andre følelser. Finnes mange som sprer hat! Alle hater, hvorfor holde det for seg selv? Jeg ser ikke noe galt i det. Jeg sprer selv hat med avataren min her.

Lenke til kommentar
Hvorfor sier du det? Ikke alle mennesker her i verden ser så perfekte ut som du åpenbart vil de skal være. Det er ikke sånn at du må se sånn og sånn ut for å ha den og den meningen. Jeg kan være for bedre kvinnerettigheter uten å være kvinne, jeg kan være for bedre innvandringspolitikk uten å være innvandrer.

Det er rett det du skrev, ingen er 100 % perfekt.

Problemet mitt med Heian og hans parti, er at de beskylder vold og voldtekter eksklusivt på fargede innvandrer og muslimer.

 

Problemet er, "han selv" som en hvitmann, er ikke så perfekt som han vil har det.

Mtp. hans bakgrunn til Vigrid og Nazisme, er ikke han så perfekt som "Hitler" vil har det. Mao: et "arisk" misfoster.

oyvind1.jpg

"Whats comes around, goes around."

 

 

Den måten de definerer innvandringspolitikken på, er rett og slett perverst.

Stå man for en bedre innvandringspolitikk, velger man FRP. Man trenger ikke noe ulv i fåreskinn parti...

Endret av Vaio
Lenke til kommentar
Mtp. hans bakgrunn til Vigrid og Nazisme, er ikke han så perfekt som "Hitler" vil har det. Mao: et "arisk" misfoster.

Den setnigen har jeg ikke hørt før. Hadde Hitler noe i mot menn med skeive øyelokk eller hornhinner? Synes dere skal slutte å mobbe Øyvind, vel har han kanskje none svin på skogen, men har er i alle fall tøff nok til å stå for noe. Og ikke bare dilte etter slik mange andre gjør!

Lenke til kommentar

Fordi noen i sin tid postet 5 slike vitser her på forumet. De ble raskt fjernet, siden forumet ikke tillater rasistiske innlegg, men i mellomtiden hadde altså noen fra Vigrid (det er sikkert noen av dem blant forumets nesten 150 000 registrerte medlemmer også) lest dem.

 

Slikt er selvsagt umulig å unngå sålenge forumet ikke forhåndsgodkjenner innlegg. Det blir et valg mellom to onder, og da får man heller leve med at Vigrid urettmessig takker diskusjon.no for vitsene.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Jeg mener faktisk at hat er en menneskelig følelse og for meg er det like naturlig å spre hat som kjærlighet eller andre følelser. Finnes mange som sprer hat! Alle hater, hvorfor holde det for seg selv? Jeg ser ikke noe galt i det. Jeg sprer selv hat med avataren min her.

Du kan vel på mange måter si at det er en norm i vårt samfunn at vi deler de nøytrale og positive følelsene med hverandre, mens vi holder de negative for oss selv. Dette på grunn av at de fleste er klar over hvordan de selv påvirker andres sinnstemning. Jeg vil tro de fleste synes de har nok med sin egen negativitet og derfor helst vil slippe å ta del i andres. Det at vi holder visse følelser for oss selv er et sosialt glidemiddel.

 

Problemet er, "han selv" som en hvitmann, er ikke så perfekt som han vil har det.

Mtp. hans bakgrunn til Vigrid og Nazisme, er ikke han så perfekt som "Hitler" vil har det. Mao: et "arisk" misfoster.

Har han ikke tatt avstand fra Vigrid? Mener å ha hørt noe om dette. Jeg er en fan av å gi folk nye sjanser, ihvertfall hvis de viser at de har lært fra gamle synder. Nå skal det sies at stiftelsen av NorgesPatriotene kanskje sprer tvil om hvorvidt man kan si at Heian har lært av gamle synder, men de er vel ihvertfall ikke åpent rasistiske, selv om det nok ulmer litt av det der også? Etter å ha lest litt på siden deres kan jeg ihvertfall konkludere med at de oppfordrer til å bruke demokratiske midler for å få gjennom meningene sine, og det er jo ihvertfall noe.

 

Og å kalle folk for misfostre er ikke nødvendig, uansett hvor latterlige meningene deres er. Utover å være krenkende bringer det også debatten ned på et nivå det er vanskelig å få den opp igjen fra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...