Andynator Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Wifi har aldri gitt meg noe på de telefonene jeg har hatt det på. Fikk bestilt jeg også nå Lenke til kommentar
ezpen88 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Herres, vi har jo pcer over alt vi snur oss, hva skal vi med wifi? :-) Endret 24. juni 2008 av ezpen88 Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Herres, vi har jo pcer over alt vi snur oss, hva skal vi med wifi? :-) Slippe å ta med PCen? Jeg MÅ ikke ha det, men jeg ser ingen grunn til å kjøpe en mobil i dag uten WiFi. Jeg studerer, og ofte vil jeg ha behov for å sjekke ting på nettet; alle oppgaver o.l. ligger jo der. Har jeg en mobil med WiFi og en god dokumentleser slipper jeg alle turene til datasaler, kan ta færre utskrifter eller slipper å drasse med 3 kg PC EDIT; OG, siden jeg har trådløs sone på skolen og hjemme, vil jeg ikke bruke et øre på å surfe på nettet, og jeg kunne kanskje kuttet telefonregningen ved å bruke noe skype-lignende på mobilen som bruker wifi.. Endret 25. juni 2008 av smeboe Lenke til kommentar
ezpen88 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Ja, hver om sin sak :-) Jeg lar ikke WIFI legge grunnlag for hvilken mobiltelefon jeg velger, da ender opp med en stor dyr klump som ikke har de funskjonene jeg ønsker. UANSETT, nå er vi vel off-topic og jeg legger saken død. Lenke til kommentar
ezpen88 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Testbilde tatt under vanskelige forhold. Alt er på AUTO for øyeblikket, håndholdt. Imponerende resultater. Bilde 1 er hele bildet, mens bilde 2 er en 100% CROP. (Bildet er komprimert for WEBVISNING, derfor lav saturasjon) Holder på med fotografi daglig og kan utifra dette si noe om LGs mobilkamera. Det er ingen tvil om at utviklingen i mobilkameraverdenen er i full sving. Bildet her har perfekt eksponering, bra fargegjengivelse, tegning i høylys OG skygge, noe CA i kontrastrikt høylys, men hva kan man forvente? Fargebalansen ligger akkurat der den burde ligge. ISO-støy er minimal, men vises litt i skygger. Det beste mobilkameraet jeg har prøvd. Har prøvd NOKIA N95 og det sier vel sitt. Endret 25. juni 2008 av ezpen88 Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Det der var BRA! Ser ikke ut som om det er mange forvridde farger heller... I testen ser man jo også helt klart forbedringer fra KU990, som fikk mye skryt. Morsomt at en såpass "ny" mobilprodusent som LG kan komme med så troverdige konkurrenter til de "tre store" på det norske markedet(SE, Nokia, Samsung). Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Ser frem til å få denne CDON som på prisguiden ikke står oppført med denne telefonen HAR DEN INNE til en opplysning til ca 3600 kr Litt trist eneste at jeg selv må kjøpe den for å finne ut om kalenderen holder mål og ikke har latterlige begrensninger som Samsung har Lenke til kommentar
Gulrooot Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hei, det ble en LG Secret til meg å, men det er to forsjellige ting som ikke Secret har men N78 har og det er: WI-FI (Trenger ikke det jeg) GPS (Har noen en bra gps program til LG Secret?) Takk for svar Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Fikk ordna meg en Secret igår, så skal teste denne stund:) Så langt er jeg veldig fornøyd! Brukt KU990 noen måneder når den kom ut, denne liker jeg egentlig bedre, selv om er litt mindre skjerm noe jeg likte veldig godt med KU990. Men Secret er gjennomført og sinnsykt pen! Kamera ser ut til å funke sinnsykt bra til mobil å være, helt sinnsyk blitz. Savner egentlig ikke WIFI eller GPS på denne, jeg har brukt både SE G900 og C702 en stund. Brukte WIFI på G900 lite, og GPS på C702 litt, kjekt men ikke nødvendig for meg. Men jeg har dog denne med meg i bilen uansett så jeg har gps om jeg trenger. Ripefri glasset ser ut til å fungere bra:) Men vet noen har fått noe riper i glasset, men aner ikke hvordan det er skjedd. Men etter hva jeg har forstått så skal det dekkes av garanti. Ble også overasket over lett sms skrivingen gikk:) Se hvor lenge jeg holder ut med denne da:) Hvertfall til å anbefale! Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Fikk ordna meg en Secret igår, så skal teste denne stund:) Så langt er jeg veldig fornøyd!Brukt KU990 noen måneder når den kom ut, denne liker jeg egentlig bedre, selv om er litt mindre skjerm noe jeg likte veldig godt med KU990. Men Secret er gjennomført og sinnsykt pen! Kamera ser ut til å funke sinnsykt bra til mobil å være, helt sinnsyk blitz. Savner egentlig ikke WIFI eller GPS på denne, jeg har brukt både SE G900 og C702 en stund. Brukte WIFI på G900 lite, og GPS på C702 litt, kjekt men ikke nødvendig for meg. Men jeg har dog denne med meg i bilen uansett så jeg har gps om jeg trenger. Ripefri glasset ser ut til å fungere bra:) Men vet noen har fått noe riper i glasset, men aner ikke hvordan det er skjedd. Men etter hva jeg har forstått så skal det dekkes av garanti. Ble også overasket over lett sms skrivingen gikk:) Se hvor lenge jeg holder ut med denne da:) Hvertfall til å anbefale! Hvor får man tak i LG K750 Secret. FInner den ikke noe sted på nettet eller i test hos amobil e.l. Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 https://prisguiden.no/product.php?productId=94855 Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Angre angre angre angre angre angre angre angre angre på at jeg kjøpte Samsung F480 i stedet for denne godbiten. Aaargh! Så hvis noen vil bytte, så si endelig ifra!! Endret 6. august 2008 av ckl77 Lenke til kommentar
Rubenius Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hvordan er det med LG, rent kvalitativt? Har lenge vært traust Nokia/SonyEricsson-bruker, men synes LG, og for såvidt Samsung også, kan skilte med noen smukke modeller, med en helt annen følelse av ekslusivitet. Derfor: 1. Er det solide greier (LG er vel godt kjent for bra skjermer, bl.a)? 2. Hvilke irritasjonsmomenter er det ved de (type ikke stor bokstav etter punktum, tungtvinte løsninger, mangler)? 3. Er LG kompatibelt med Mac? 4. Går de for å ha bra kamera? Ville egentlig bare svare på ditt tredje spørsmål, da det virker som de andre er besvart. Ble nok litt revet med, og ente opp med å svare på alle. 1. Solid er den. Har ingen riper på glasset etter å ha hatt den i litt under en måned. Fant en liten ripe på karbonglasset bak i dag, men ikke store greier. Har fått en liten ripe på karbonglasset bak, men fronten er ren. Dog vil ikke si at glasset bak er dårlig. 2. Det med ikke stor bokstav ved ny melding er jo løst enkelt. Skriv bokstaven, slett den, skriv den på nytt, og så er den stor. 3. Nå kommer denne telefonen med en sånn mini-cd, som jo ikke passer i min iMac. Dog har jeg ikke problemer med å sende filer i mellom (fra mobil til Mac, og fra Mac til mobil) de to via bluetooth. Sender bilde, video, musikk. Funker fett. Det er en USB-kabel med, men jeg har ikke prøvd denne da bluetooth tar seg av alt for meg. 4. Kameraet er veldig fint, spesielt videokameraet. Har tatt veldig skarpe bilder og ditto video. Anbefales. Lenke til kommentar
DelPiero10 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hei! hvordan fungerer kf750 til musikk, er den på nivå med sony ericsons walkman serie? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå