Gå til innhold

LG K750 Secret - Når vil den komme til Norge?

Anbefalte innlegg

Hola!

Jeg har planer om å kjøpe meg en ny mobiltelefon, og er da spesielt ute etter pent og rent design, og godt kamera. Jeg kom over denne LG K750 Secret på internett, men jeg lurer på når den sannsynligvis vil bli lansert i Norge?

Takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette kan fort bli min neste mobil, jeg vil bare lese en grundig test av den først. At cdon har den listet er en god nyhet, men jeg tror nok de er litt tidlig ute. Jeg klarer nesten ikke å vente på denne, jeg har fått skikkelig lyst på den de siste dagene. De eneste minusene jeg ser så langt er dårlig batteritid og mangel på gps :hm: Men for all del, den er griselekker, jeg gleder meg! :D

Lenke til kommentar
Flott telefon, jeg er av de som er veeeldig glad for at TULL som gps ikke finnes i telefonen.

Gps kjøper du i skikkelig størrelse. Ikke rart det er så mange ulykker for tiden

Nå kjører jo de fleste på stemmestyring og sitter ikke glor på GPS`en da. GPS i telefon er meget praktisk, men på min N82 var den rett og slett for upresis så jeg solgte den. Skal ha Secret når den kommer, heldigvis har den google maps i det minste.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ble skikkelig opprømt når jeg så at det var kommet test på gsmarena, det har jeg ventet på lenge :D Jeg er nå relativt sikker på at dette blir min neste mobiltelefon :) Jeg håper bare den kommer til norge snart!

Edit: Ser at xd og mpx forventer å få den på lager 9. Håper de er mer nøyaktige enn cdon :) Slo meg også at de to førstnevnte sidene var ekstremt like :p

Endret av steoh
Lenke til kommentar

TheGamers: Jeg svarte også i n78 tråden, men jeg må bare si at jeg ville helt klart ha valgt denne foran n78. De to mobilene kan ikke sammenlignes i mine øyne. Hadde du sagt n82 hadde det vært en annen sak. Men n78 virker som en håpløs mobil spør du meg. Jeg har også prøvd den ut litt, bl.a. er jo tastene svært upraktiske. Kf750 er jo en klart bedre mobil på nesten alle områder, jeg skjønner som sagt ikke hvordan du kan være i tvil. Og hvis du aboslutt vil ha nokia er jo n82 et mye bedre kjøp. Men mitt tips er: Gå for secret. Evt. vent litt til det har kommet flere tester på mobilene. Kf750 har som nevnt tidligere i tråden fått skryt av gsmarena. De har også sett litt på n78 som ikke ble mottatt like positivt.

Lenke til kommentar
TheGamers: Jeg svarte også i n78 tråden, men jeg må bare si at jeg ville helt klart ha valgt denne foran n78. De to mobilene kan ikke sammenlignes i mine øyne. Hadde du sagt n82 hadde det vært en annen sak. Men n78 virker som en håpløs mobil spør du meg. Jeg har også prøvd den ut litt, bl.a. er jo tastene svært upraktiske. Kf750 er jo en klart bedre mobil på nesten alle områder, jeg skjønner som sagt ikke hvordan du kan være i tvil. Og hvis du aboslutt vil ha nokia er jo n82 et mye bedre kjøp. Men mitt tips er: Gå for secret. Evt. vent litt til det har kommet flere tester på mobilene. Kf750 har som nevnt tidligere i tråden fått skryt av gsmarena. De har også sett litt på n78 som ikke ble mottatt like positivt.

Jaja, vi venter til en test av de to :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvordan er det med LG, rent kvalitativt? Har lenge vært traust Nokia/SonyEricsson-bruker, men synes LG, og for såvidt Samsung også, kan skilte med noen smukke modeller, med en helt annen følelse av ekslusivitet. Derfor:

1. Er det solide greier (LG er vel godt kjent for bra skjermer, bl.a)?

2. Hvilke irritasjonsmomenter er det ved de (type ikke stor bokstav etter punktum, tungtvinte løsninger, mangler)?

3. Er LG kompatibelt med Mac?

4. Går de for å ha bra kamera?

Endret av charliefoxtrot
Lenke til kommentar
Hvordan er det med LG, rent kvalitativt? Har lenge vært traust Nokia/SonyEricsson-bruker, men synes LG, og for såvidt Samsung også, kan skilte med noen smukke modeller, med en helt annen følelse av ekslusivitet. Derfor:

1. Er det solide greier (LG er vel godt kjent for bra skjermer, bl.a)?

2. Hvilke irritasjonsmomenter er det ved de (type ikke stor bokstav etter punktum, tungtvinte løsninger, mangler)?

3. Er LG kompatibelt med Mac?

4. Går de for å ha bra kamera?

1. Ikke noe plastikklook her nei, karbonfiber bak og ripefritt glass foran med aluminiumtaster.

2. SMS skrivinger går knirkefritt. Eneste som kan plage noen er at det mangler figuriske smilefjes.

3. Usikker.

4. Kameraet er noe av det beste på markedet. Sylskarpt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...