Capiche Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hola! Jeg har planer om å kjøpe meg en ny mobiltelefon, og er da spesielt ute etter pent og rent design, og godt kamera. Jeg kom over denne LG K750 Secret på internett, men jeg lurer på når den sannsynligvis vil bli lansert i Norge? Takk for hjelp! Lenke til kommentar
-sprut- Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Ser ut som cdon får den inn på fredag lukter på denne jeg også.. Lenke til kommentar
steoh Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Dette kan fort bli min neste mobil, jeg vil bare lese en grundig test av den først. At cdon har den listet er en god nyhet, men jeg tror nok de er litt tidlig ute. Jeg klarer nesten ikke å vente på denne, jeg har fått skikkelig lyst på den de siste dagene. De eneste minusene jeg ser så langt er dårlig batteritid og mangel på gps Men for all del, den er griselekker, jeg gleder meg! Lenke til kommentar
-sprut- Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Har aldri skjønt hvorfor ikke flere telefoner har ripefritt glass, ingenting som er mer iriterende enn riper på den nye telefonen din. Flott lg Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Flott telefon, jeg er av de som er veeeldig glad for at TULL som gps ikke finnes i telefonen. Gps kjøper du i skikkelig størrelse. Ikke rart det er så mange ulykker for tiden Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Flott telefon, jeg er av de som er veeeldig glad for at TULL som gps ikke finnes i telefonen.Gps kjøper du i skikkelig størrelse. Ikke rart det er så mange ulykker for tiden Nå kjører jo de fleste på stemmestyring og sitter ikke glor på GPS`en da. GPS i telefon er meget praktisk, men på min N82 var den rett og slett for upresis så jeg solgte den. Skal ha Secret når den kommer, heldigvis har den google maps i det minste. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 GSM-arena har nå en meget detaljert test av denne mobilen og er relativt overbegeistret. Den er bedre enn KU990 på nesten alle områder! Les mer her! Lenke til kommentar
steoh Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Ble skikkelig opprømt når jeg så at det var kommet test på gsmarena, det har jeg ventet på lenge Jeg er nå relativt sikker på at dette blir min neste mobiltelefon Jeg håper bare den kommer til norge snart! Edit: Ser at xd og mpx forventer å få den på lager 9. Håper de er mer nøyaktige enn cdon Slo meg også at de to førstnevnte sidene var ekstremt like Endret 6. juni 2008 av steoh Lenke til kommentar
Gulrooot Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Venter også på denne denne telefonen er bare ''rå'', men sitter igjen og tenker hvilken skal jeg ha Nokia N78 eller LG Secret KF750 venter til det kommer en test av Nokia N78 og LG Secret KF750 Lenke til kommentar
steoh Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 TheGamers: Jeg svarte også i n78 tråden, men jeg må bare si at jeg ville helt klart ha valgt denne foran n78. De to mobilene kan ikke sammenlignes i mine øyne. Hadde du sagt n82 hadde det vært en annen sak. Men n78 virker som en håpløs mobil spør du meg. Jeg har også prøvd den ut litt, bl.a. er jo tastene svært upraktiske. Kf750 er jo en klart bedre mobil på nesten alle områder, jeg skjønner som sagt ikke hvordan du kan være i tvil. Og hvis du aboslutt vil ha nokia er jo n82 et mye bedre kjøp. Men mitt tips er: Gå for secret. Evt. vent litt til det har kommet flere tester på mobilene. Kf750 har som nevnt tidligere i tråden fått skryt av gsmarena. De har også sett litt på n78 som ikke ble mottatt like positivt. Lenke til kommentar
Gulrooot Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 TheGamers: Jeg svarte også i n78 tråden, men jeg må bare si at jeg ville helt klart ha valgt denne foran n78. De to mobilene kan ikke sammenlignes i mine øyne. Hadde du sagt n82 hadde det vært en annen sak. Men n78 virker som en håpløs mobil spør du meg. Jeg har også prøvd den ut litt, bl.a. er jo tastene svært upraktiske. Kf750 er jo en klart bedre mobil på nesten alle områder, jeg skjønner som sagt ikke hvordan du kan være i tvil. Og hvis du aboslutt vil ha nokia er jo n82 et mye bedre kjøp. Men mitt tips er: Gå for secret. Evt. vent litt til det har kommet flere tester på mobilene. Kf750 har som nevnt tidligere i tråden fått skryt av gsmarena. De har også sett litt på n78 som ikke ble mottatt like positivt. Jaja, vi venter til en test av de to Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 neste uke skal tydligvis secret dukke opp Lenke til kommentar
charliefoxtrot Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Hvordan er det med LG, rent kvalitativt? Har lenge vært traust Nokia/SonyEricsson-bruker, men synes LG, og for såvidt Samsung også, kan skilte med noen smukke modeller, med en helt annen følelse av ekslusivitet. Derfor: 1. Er det solide greier (LG er vel godt kjent for bra skjermer, bl.a)? 2. Hvilke irritasjonsmomenter er det ved de (type ikke stor bokstav etter punktum, tungtvinte løsninger, mangler)? 3. Er LG kompatibelt med Mac? 4. Går de for å ha bra kamera? Endret 20. juni 2008 av charliefoxtrot Lenke til kommentar
ezpen88 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg fikk min i helga, flott telefon :-D Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg fikk min i helga, flott telefon :-D Hvor fikk du kjøpt din? Er jo lettere å vinne i lotto enn å få tak i denne!!! Har du funnet ut om kalenderen/oppgavene/notatene har mangler som i begrensninger på antall du kan bruke? Lenke til kommentar
Lureren Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 fikk min på lørdag:D Strålende fornøyd med den har ikke funnet noe som plager meg... trodde jeg kom til å slite mde å lære å skrive sms på denne tlf... men det gikk lettere enn antatt! Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg får vist gjennta meg selv til det kjedelige her... HVOR FÅR DERE KJØPT TELEFONEN????????????????????????????????? Lenke til kommentar
ezpen88 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg fikk min gjennom importforhandler. Vanskelig å skrive sms? Det er jo vanlig knapper på denne også og vanlig oppsett.. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 GAAAAH, hvorfor har ikke denne Wi-fi? Da hadde den vært helt perfekt for meg! Æsj! Lenke til kommentar
ezpen88 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hvordan er det med LG, rent kvalitativt? Har lenge vært traust Nokia/SonyEricsson-bruker, men synes LG, og for såvidt Samsung også, kan skilte med noen smukke modeller, med en helt annen følelse av ekslusivitet. Derfor: 1. Er det solide greier (LG er vel godt kjent for bra skjermer, bl.a)? 2. Hvilke irritasjonsmomenter er det ved de (type ikke stor bokstav etter punktum, tungtvinte løsninger, mangler)? 3. Er LG kompatibelt med Mac? 4. Går de for å ha bra kamera? 1. Ikke noe plastikklook her nei, karbonfiber bak og ripefritt glass foran med aluminiumtaster. 2. SMS skrivinger går knirkefritt. Eneste som kan plage noen er at det mangler figuriske smilefjes. 3. Usikker. 4. Kameraet er noe av det beste på markedet. Sylskarpt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå