Sultana007 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hei Jeg lurte på må man ta teoriprøve før man går opp på oppkjøring? Og hva er praktisk prøve hos statens vegvesen som koster 720kr? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Du må ta teoriprøva før du går opp til oppkjøring. Jeg tror den praktiske prøva er oppkjøringa, mener at den koster noe med 720 + noe mer Lenke til kommentar
Rasks Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Man må bestå på teoriprøven før man kan bestille og gå opp til den praktiske prøven (oppkjøring). Den teoretiske prøven koster 335 kr, den praktiske 720 + 200 for førerkortet hvis man består. I tillegg må man ta et bilde til førerkortet som koster rundt 60kr. Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Ok,også lurte jeg på hva er førerprøve som man tar i trafikkskole? som koster rundt 1800-2300.. Endret 28. mai 2008 av Sultana007 Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 førerprøve er praktisk prøve - oppkjøring. Prisen som du får fra vegvesenet er det du må betale der. Prisen hos kjøreskolen er nok leie av bil og de avgiftene som kommer hos vegvesenet. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 førerprøve er praktisk prøve - oppkjøring.Prisen som du får fra vegvesenet er det du må betale der. Prisen hos kjøreskolen er nok leie av bil og de avgiftene som kommer hos vegvesenet. Veit du om det er mulighet til å ta oppkjøring uten å leie bil fra kjøreskolen? F.eks stille med egen bil med ekstra speil. Oppkjøringa ender opp i rundt 3000 ved leie av bil. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Man trenger også egne pedaler på passasjersiden, i tilfelle sensor må bremse for å avverge en farlig situasjon, så jeg tror nok det er lettest å bare ordne det via en kjøreskole. Endret 10. juni 2008 av Mikachu Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Man trenger også egne pedaler på passasjersiden, i tilfelle sensor må bremse for å avverge en farlig situasjon, så jeg tror nok det er lettest å bare ordne det via en kjøreskole. Godt poeng. Takk for hjelpa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå