Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

forsterker og sub

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Visst du vil imponere folk så hadde jeg gått for 8"

Er sinnsykt imponert av at den lille subben klarer å holde følge av 12" i samme prisklasse.

Har den selv å har fått spm om det er 12" jeg har i kofferten.

Hadde gått for dynabel sin mono forsterker da den yter litt mer effekt og er stabil i 1 ohm. Eltek.no

Endret av kimstianp
Lenke til kommentar

Er sinnsykt imponert av at den lille subben klarer å holde følge av 12" i samme prisklasse.

Hadde gått for dynabel sin mono forsterker da den yter litt mer effekt og er stabil i 1 ohm. Eltek.no

Men hvilken av de subene burde jeg satse på? Har også vurdert alpines R-serie.

Har ikke så mye peiling, men kan ikke disse bare kjøres i 4ohm?? Er det en fordel å ha alpine sub, siden jeg har alpine spiller?

Takker for svar:)

Lenke til kommentar

Ikke bestandig en fordel.

GZ har imponert meg kraftig Alpine har brae spillere men er ikke like impnert av subbene.

Har en kompis som kjører rent alpine anlegg men kan love deg at min "lille" spiller rævva av det anlegget.

unnskyld språket:)

Lover deg at GZ spiller bra. Er du ufornøyd skal jeg betale deg for det....

Ikke mange som kan komme med en slik garanti:)

Lenke til kommentar
Den alpinen vil drive den uten problemer =)

Ville styrt unna alt som heter dynabel, dårlig kvalitet lang vei! Er en grunn til at de er så billige ;)

Sier han som sikkert ikke har testet noe særlig fra dynabel ;)

Selv har jeg (mis)brukt mange dynabel forsterkere, både privat, og på db-drag konkurranser, og har ingenting å utsette på kvaliteten

Lenke til kommentar

Har testa en dynabel monoblokk og en 4 kanaler(var mer skranglekasser enn forsterkere), + 6 dynabel subber som alle røyk pga produksjonsfeil.. Det er nå 1-2 år siden, og har styrt unna alt fra dynabel siden!

Er kun i den siste tiden jeg har fått vite, spesielt fra bilstereo forhandlere, hvor latterlig dårlig dynabel egentlig er! At et produkt er billig er ikke grunn nok til å anbefale det!

Lenke til kommentar
Den alpinen vil drive den uten problemer =)

Ville styrt unna alt som heter dynabel, dårlig kvalitet lang vei! Er en grunn til at de er så billige ;)

Sier han som sikkert ikke har testet noe særlig fra dynabel ;)

Selv har jeg (mis)brukt mange dynabel forsterkere, både privat, og på db-drag konkurranser, og har ingenting å utsette på kvaliteten

Det var mange russebiler her i byen i år som kjørte rundt med dynaBel (forhandler av det her i byen), og det var også de som hadde mest problemer med lyden. Etter å ha snakka med flere bilstereofreaker så er det mye de anbefaler fremfor dynaBel, og betegner det som greit, men ikke noe mer enn det.

Selv har jeg veldig god erfaring med Soundstream. Det er ihvertfall noe som leverer, og det leverer ihvertfall ikke noe mindre enn det det lover.

Det kommer jo helt an på bilen. Jeg har prøvd noen kasser baki bilen min, og det er kasser som gjør enkelte biler lite behagelig å sitte i når man drar på litt. I bilen min kjente man knapt det dunka i brystet, og på utsiden av bilen hørtes knapt bassen.

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar
men i bilen til jonas er det jo nesten tett fram da;)

Det er jo ikke noe mindre tett om man putter kassa baki bagasjerommet på en annen bil, som befinner seg under hattehylla og baksetene. I min bil er det mindre tett enn det er i en combi/sedan med hattehylle. I f.eks. en Golf er det jo ikke snakk om mange hundre liter luft som skal flyttes, mens i min er det jo mye over 2000 liter. Det er vel heller der forskjellen ligger.

Hadde jeg hatt det du har baki bilen din, så hadde nok folk trodd at jeg ikke hadde noen basskasse baki. Dette var bare for å statuere et eksempel på at bilen har veldig mye å si når det kommer til bassgjengivelse.

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar
Er kun i den siste tiden jeg har fått vite, spesielt fra bilstereo forhandlere, hvor latterlig dårlig dynabel egentlig er!

Selger disse bilstereoforhandlerne dynaBel selv?

De har ingen dynabel produkter i butikken, nettopp pga at alt de hr prøvd har vært ræv.. Men hvis man absolutt skal ha det, så får de bestilt fra leverandør!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...