Gå til innhold

Trenger hjelp til og gjenopprette pc`n

Anbefalte innlegg

Trenger hjelp til og gjenopprette pc`n jeg har en HP Pavilion Elite M9161 og har aldri gjenoppretet pc`n min før trenger jeg windows vista cd`n? fulgte ikke med noe cd`r når jeg kjøpte pc`n men når jeg starter pc`n gir den meg valg til og lage en gjenoppretings cd men hva gjør jeg etter det? ekke så god med pcn also hva gjør jeg med drivere osv? siden det ikke fulgte med cdr og HP software osv som å pc`n?

Takk for all Hjelp

Endret av Tirehu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Følg anvisningene på skjermen, hva angår gjenopprettings plater.

Men jeg tror at denne PC har valg for gjenoppretting av PC ved å trykke F11 under oppstart, etter første oppstartsskjerm.

Du kan også ta kontakt med HP support for å høre om de kan sendes deg recovery kit til din PC.

Lenke til kommentar

Var gjennom dette i dag selv faktisk.

Så lenge recovery-partisjonen er intakt så er det bare å sikre seg at man har tatt vare på de data man trenger og så trykke F11 under oppstart. Og så følger man bare instruksene på skjermen. Var usikker på dette med recovery-cd selv så tok kontakt med hp sin online-chat for hjelp. Der fikk jeg vite at man trenger bare cd om den recoverydisken er korrupt. Så jeg satte igang.

Restartet maskinen og trykket F11. Var usikker som fy siden det var første gang jeg har kjørt recovery på noen laptop. Men det var easy piecy. Overhodet ikke noe problem. Kudos til HP som har laget et så enkelt system. Og skulle du få problemer så er onlinechaten deres veldig enkel å bruke og kundebehandlerne der greie å forholde seg til. Snakker deg gjennom det du trenger hjelp til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...