Zandreu Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Hei. Jeg vil gjerne ha anbefalinger for fine steder til ca.20k, helst ikke over. Reise med hotell,fly og alt i ett. Charterreise er det ikke det? Legg gjerne med link. Takker for svar. Endret 27. mai 2008 av Redneck Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Når på året? Hvilke aktiviteter ønskes? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Blir nå i juli (ja, kort varsel). Vanlige aktiviteter, som strand, badebasseng, lite sånne vanlige ting. Lenke til kommentar
modolv Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Blir nå i juli (ja, kort varsel).Vanlige aktiviteter, som strand, badebasseng, lite sånne vanlige ting. Thailand og omhegn er regntid på den tiden, Dubai er for varmt, "vinter" i Sør Afrika. Ville dratt til Miami/florida og fått med meg key west. Bonusen er også den lave dollarkursen Mitt tips Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Hm, høres jo fint ut, men jeg hadde gjerne sett at dere hadde lagt med link for eventuelle tips. Lenke til kommentar
thekiwi Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 hei, da vil jeg bare foreslå en 7 netters cruise i Vestlige karibien med freedom class cruise ship, fra Maiami til labadee( privat eid øy av rccl), neste stopp Montego Bay(JAMAICA), neste Geroge Town(GRAND CAYMAN), til slutt Cozumel(MEXICO), så tilbake til Miami. slutten og starten er en dag til sjøs. jeg har selv bestilt et cruise i 21mars 2009, som en gave til min mor (etter en sykdom). og jeg er kun 17 år(18år når vi reiser). en reise for 2 personer koster ca 33000kr men du kan lett få det under 20k personlig regner med 50.000kr men det er kun for at jeg skal være med på masse akiviteter på land som ikke er med i prisen, og spa. å jeg er en person som først bruker penger gjør jeg det stort. men det er vedlig mulig og få prisen ned betraktlig, bare velge riktig dato, riktig stedd (Vestlige karibien er den dyreste delen av karibien). du trenger ikke tenke eller beskymre deg for noe, de ordner allt for deg. og egentli er cruise i seg selv ikke så dyrt ca 6500kr per person, all mat og drikke ink og masse aktiviteter gratis. søk på freedom of the seas, liberty of the seas. så vil du se det beste shipene de har. det er et ship til i freedom class shipene, husker ikke navn, var i oslo for noen uker siden. var på nyhetene. eller se på www.rccl.no eller www.rccl.com si i fra om det er noe mere dere vil vite skal jeg kunne finne det, jeg har satt meg noe veldig inn i dette på grunn av den store sum'en jeg betaler for dette. og jeg kan ikke si hvor mye jeg gleder meg allerede. eller bare send komentar så skal jeg svare Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Ok, takk for svar! Blir en tur til Sardinia i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå