EsAa Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hei! Jeg har planer om å lage et onkelig økonomisystem i Excel til eget forbruk. Problemet mitt er at jeg ikke har en idè til et godt oppsett. Så derfor spørr jeg her om råd for hvordan jeg kan sette opp et veldig fint system som dekker mine behov. Tenkte litt at når jeg fører inn hva jeg har handlet i en bestemt kolonne, så kommer det opp dato, og en kategori på hva jeg har handlet. Håper dere forstår hva jeg er på jakt etter, og takker på forhånd for svar! Zuv Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Oisann. Kan du noe Excel fra før ? Et godt oppsett er data under hverandre, linje for linje med transaksjoner. Ikke noe pynt eller skillerader, ikke nye ark for hver ny uke/måned/kone, alt under hverandre uansett med rett ting i rett kolonne. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
EsAa Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Hei! Takk for svar! Skal prøve på det! Zuv Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg tar det jo for gitt at du har lest igjennom hele internettet først, dumme meg. Bruk en liten kveld på å sjekke hva du finner av maler før du begynner å bygge, til bruk eller inspirasjon: http://www.google.com/search?num=100&h...ersonal+finance Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
EsAa Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Takk skal du ha! Det var en link jeg kan jobbe med! Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Dette høres mer ut som en oppgave for en database. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå