Laserbeam Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Hadde norsklæreren min sett dette, så hadde hu fått hjertestopp EDIT: Trøttende setning. Endret 29. mai 2008 av Gnålern Lenke til kommentar
Møreboy Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hadde norsk læreren min sett dette, så hadde hu fått hjertestopp! Haha! :!: Men så skrives det vel norsklæreren? I ett ord! Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hadde norsk læreren min sett dette, så hadde hu fått hjertestopp! Haha! :!: Men så skrives det vel norsklæreren? I ett ord! Bah, trøtt på natta gitt Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) EIDT: Retet en skrivefeil - fra "korselige" til "korselie" Hahaha, eh? Troll! Run! "rettet" opp det eneste som var riktig skrevet i ordet. Til trådstarter: Det heter koselige. (om du fortsatt er i tvil) Endret 29. mai 2008 av andrull Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Dette ær den mest sakelige tråd jej har sett på lang tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå