Filosof Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Finst det ingen korselie å fine jentr her i verden? Jeg syns altfår mange jentr er kravstore å dobelt moralske. De sier at gutter er krav store, men de er ennå mer selv! Hilsen gutt som ønsker og møtte jente! EIDT: Retet en skrivefeil - fra "korselige" til "korselie" EIDT 2: Retet en skrivefeil - fra "jenter" til "jentr" Endret 29. mai 2008 av Proffesoren Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 d fns manne jæntr, du trenger bare og se gått nokk etter dem Can I has girl plox? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 jeg har korseli jente Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Finst det ingen korselige å fine jenter her i verden? Jeg syns altfår mange jenter er kravstore å dobelt moralske. De sier at gutter er krav store, men de er ennå mer selv! Hilsen gutt som ønsker og møtte jente! Joda. Det er mange koselige jenter der ute. Det gjelder bare å finne den rette. Hvorfor er denne postet under humor forresten? Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Er det lov å skrive med sånne farger? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hvis ikke så hadde jeg ikke sett noen grunn til å ha dem. Men litt usikker på hvordan det er med flere forstyrrende farger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Er det lov å skrive med sånne farger? Har ikke sett noen regel mot det. Men etter å ha lest en del poster fra trådstarter så synes jeg det burde vært nevnt i nettiketten at man ikke skal bruke fargekoder uten noen spesiell grunn. Lenke til kommentar
ShareFun Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 jeg er korslei mn jeg r gut da Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Greit med én skrive feil, men to, på samme ord? Så korselig^^ Lenke til kommentar
Pinngu6 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Nei - det finnes ikke koselige/korslige/korselige jenter der ute - de er ville ville skapninger og må temmes for å bli koselig/korslige/korselige. Ta med lassoen på byen (eller sølvteip) - fang deg en dame og hold henne innestengt til hun går med på alt. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Duck tape... Endret 28. mai 2008 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Nei, jeg mener duck tape: Den er desidert best. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 EIDT: Retet en skrivefeil - fra "korselige" til "korselie" Hahaha, eh? Troll! Run! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå