Gå til innhold

Irriterer du deg over quoting av innlegg som er rett over på det personen svarer på?


Sewero

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

de er ment for at man skal være 100% sikker hva den ene brukeren til den andre brukeren vil svare til spørsmålet eller gi kritikk.

 

Jeg vet det er også ganske enkelt å bare skrive navnet istedet for å sitere... men dette "fenomenet" har jeg vært vant til ganske lenge og har aldri tenkt på hvorfor det er mer irrerterende enn nokså brukbart :p

Lenke til kommentar
Da skriver du bare @.

Hvis folk ikke fikk med seg hvem som skrev et innlegg de leste, og den under skriver "@ Blink-182: Helt enig, ass", så må den lesende scrolle opp for å sjekke hvor innlegget til Blink-182 er. Det kunne blitt gjort mye lettere hvis den skrivende bare siterte det han er enig i.

Lenke til kommentar
Irriterer du deg over quoting av innlegg som er rett over på det personen svarer på?

Her kan vi diskutere litt om dette fenomenet som finns overalt på forumet.

Jeg irriterer meg grenseløst over de som gjør dette! Innlegget er jo trossalt rett over.

 

Nei, jeg irriterer meg sjeldent over quoting, bare hvis noen quoter 40 andre qouter i samme quote og bruker tre skjermlengder på dette.

Lenke til kommentar

Heilt einig med dei tre over... (Legg merke til at eg ikkje quotar... :p Eg har uvane med å quote litt for mykje...)

 

Men dersom den du skriv til den rett ovanfor trykker du "hurtigsvar" (reknar med alle veit dette, men seier det likevel... ;) )

 

Men dersom du er HEILT nøydd til å quote er det jo berre å lage ein spoiler... Reknar med at alle veit dette også, men som vanlig... Eg skriv det likevel... :D

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...