lilfire Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 harn en asus f7sr. og mangler 2 stk driver. har driver cden til asus som ikke sier at jeg mangler noe. og prøvd å finne hvilken jeg kan laste ned fra siden dems. de 2 driverne jeg mangler er: PCI-minnekontroller STK7700D Om noen her inne kunne hjulpet meg med disse driverne hadde det vært kjempe flott Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 ingen som kan hjelpe meg med disse driverne? Lenke til kommentar
Mr_dude Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 heisann hoppsann! Det ser ut som du mangler nordbridge chipset driver. Det enkleste jeg ville ha gjort hvis jeg var deg er å kjøre recovery som ligger skjult på harddisken ved å trykke på "F9" under oppstart. For da legger drivere og alt dill dall automatisk. Du trenger ikke noe driver cd eller os cd elns. Lykke til Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 nope det finnes ikke noe recovery partisjon på disken. kun recovery cden og driver cden som fulgte med... Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 skulle at de driverne eller vist hva de er til.:S har linux på pcen og (dual boot) og den mangler også stk driveren... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 STK7700D er det innebygde DVB-T TV kortet. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 hmm. har jo lasta ned tv-kort driveren på asus sine sider, men det hjalp ingen ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå