Skogslik Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hallo. fikk min CE i dag og er storfornøyd. har netopp instalert, men når eg skal starte spillet komemr det en feil melding `Programmet kan ikkje starte fordi WINHTTP.dll ikkje fins. dette kan løses ved og instalere programmet på nytt` eg instalert det jo netopp :S hva skal eg gjøre? dette var ikkje gøy =( Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Kunne vært lurt å prøve det som står der? Innstallere programmet på nytt. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 dette kan løses ved og instalere programmet på nytt` Svaret er gitt, så gjør det. Om problemet fortsetter så spør man etter hjelp. Lenke til kommentar
ZyNTaX_1337 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Hallo.fikk min CE i dag og er storfornøyd. har netopp instalert, men når eg skal starte spillet komemr det en feil melding `Programmet kan ikkje starte fordi WINHTTP.dll ikkje fins. dette kan løses ved og instalere programmet på nytt` eg instalert det jo netopp :S hva skal eg gjøre? dette var ikkje gøy =( WinHTTP.dll høres ut som en driver som du mangler i systemet ditt, er ikke sikkert at det AoC sin feil. Installer Microsoft .NET Framework på PC-en din så skal du se at det virker. Sjekk på WindowsUpdate etter den, eventuellt oppgrader med Vista Sp1 eller XP SP3 om du ikke har gjort det.(kommer ann på hvilket OS du kjører) Endret 27. mai 2008 av ZyNTaX_1337 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Net framework 2.0 er instalert. instalerer AOC på ny nå. ah, service pak ja. har ingen av dem var ikkje så lenge siden eg formaterte pcn og har ikkje instalert dem igjenn. Takker, skal instalere service pakkene og. Endret 27. mai 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå