Makaakaaa Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) "Velkommen til Speaker.no sitt nye forum, som er slått sammen med Diskusjon.no. Dermed er enda flere sportsinteresserte samlet! Det gamle forumet er nå stengt for nye innlegg." Å herregud, nei, neeei. Den forrige layouten var jo perfekt?! Skjønner ingenting jeg! EDIT: Yes, I shat my pants! Sorry. Endret 27. mai 2008 av BungieMan Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Det jeg savner mest, er at hele forumet blir mindre rotette enn det er nå. Tar så ekstremt lang tid med å laste inn forumet, at jeg nesten blir grønn. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Du kan jo velge hvilken layout du vil ha på forumet da. Om du vil ha hw eller speaker sitt f.eks. Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Ehhhe ... Da fant jeg akkurat denne funskjonen: -- Velg automatisk design -- Baklager folkens, ha en forsatt fin dag i finværet! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå