Erroneous Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Det er et elektromarked som har "åpningsfest" i morgen og de lanserte i dag dette tilbudet: Det er en Fujitsu Siemens Computer SCALEO PA266631 - AMD Phenom X4 9500, 2,2 GHz - 1000 GB lagringsplass - 4 GB internminne - Nvidia Geforce 8800GT m/512 MB og HDMI - Tolags multiformat DVDRW brenner - 10/100 kablet og trådløst nettverk - Firewire inn/ut, DVI ut, HDMI ut og minnekortleser. 5995,- Synes dere dette er et bra tilbud? Det følger med Vista OS, mest sannsynlig Home Premium. I forhold til f. eks. denne datamaskinen syns jeg dette virker veldig billig. Endret 27. mai 2008 av Erroneous Lenke til kommentar
abjork Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 ...Synes dere dette er et bra tilbud? Det følger med Vista OS men det sies ikke noe om hvilket.. Helt greitt tilbud. Phenom er litt svakere enn Intel Q6600. Et kraftigere alternativ med mindre disk finnes f.eks. her: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=91456 Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Målet mitt med datakjøp nå er at den skal dra AoC (Age of Conan) ganske smertefritt på høy oppløsning, hvordan tror dere denne takler dette? Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Lansering i morgen, litt kjedelig hvis den blir utsolgt. Noen? Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Til den prisen vil jeg si den er en helt grei komplett pc. Jeg ville heller lagt til litt selv og håndplukket komponenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå