S0lid^ Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hvor kan jeg kjøpe billige jakt sko , men jeg trenger litt kvalitet. Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Forsvarets M-77 støvler! De er ikke spesielt dyre, samt at de er gode og slitesterke. www.forsvarsbrukt.no www.army123.no er noen av nettsidene du kan kjøpe dem på. Lenke til kommentar
S0lid^ Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Forsvarets M-77 støvler! De er ikke spesielt dyre, samt at de er gode og slitesterke.www.forsvarsbrukt.no www.army123.no er noen av nettsidene du kan kjøpe dem på. Ok Takk Lenke til kommentar
Arne Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Min bror har slike støvler, og disse støvlene skal visst være svært lite vanntette. Lenke til kommentar
dovreboy Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 http://www.xxl.no/templates/ProductCategor...665&level=3 du kan jo prøve her, selv anbefaler eg Crispi, gode sko men små størelser Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 M77 tror jeg ikke er særlig gode jaktstøvler. Skal ikke jaktstøvler være ganske så stive og godt bygget rundt ankel og oppover benet? Jeg ville satt en femmer på at XXL har noen gode støvler til rundt tusingen. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Og så vil jeg anbefale noe som er vanntett. De som suger vann (les: armyboots) blir kanskje varme når du går. Men det blir jo så helvetes kalt når du setter deg ned for å drikke kaffi og beskue landskapet. Noe du gjerne gjør på jakt, men du ikke gjør når du er på marsj. Kanskje det er litt av poenget med army-bootsene? Å få folk til å bevege seg hele tiden..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå