Gå til innhold

lage iso filer av alle mine DVD plater.


Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg har fått et problem.. jeg holder på å legge de fleste av mine dvd filmer inn på filserver som iso filer.. (syns det er så greit med VLC :) )

Men i går så oppdaget jeg at jeg ikke får rippet "Death Proof".. stopper opp etter noen minutter.. men noen feilmeldinger som jeg ikke skjønner noe av..

Så etter gjenntatte forsøk, så byttet prøvde jeg med en annen pc.. tenkte kanskje det var dvd romèn som hadde tatt kvelden.. men neida, samme problem der også..

Så i stedet for Dvd shrink, så prøvde jeg et annet program som het dvd ecrypter men der fikk jeg også stopp, men der sto det noe om at filmen var kopisperret..

Etter norsk lov har jeg lov til å kopiere mine egne filmer.. til eget bruk, så hvordan gjør jeg det??

Er det noen spesielle instillinger i dvd shrink eller dvd ecrypter jeg må krysse av for ??

Jeg skal rydde vekk alle platene mine, de skal på harddisk om jeg så må sette himmel og jord i bevegelse he he..

Som dere ser på på min hjemmeside så er filmhyllen full, og den skal på harddisk :)

http://okasin.de/multi.htm

Så alle gode råd vil jeg sette stor pris på..

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For your, or someone elses information:

Koster ikke en fullversjoan av AnyDVD noen kroner?

Selv vil jeg ikke betale for å kopiere mine egne filmer, og bruker gratis-alternativer.

 

Jeg bruker DVD Shrink med hjelp av DVD Decrypter og RipIt4Me.

Installerte DVD Shrink først, så DVD Decrypter, og til sist RipIt4Me.

 

Når jeg skal kopiere en DVD plate starter jeg enkelt nok RipIt4Me, velger ISO, og den gjør resten.

 

Har enda ikke møtt på en plate som har bydd på noen problemer.

Lenke til kommentar

Nei jeg har heller aldri hatt noen problemer med dette tidliger, før jeg prøvde meg på Death proof.. og jeg også bruker dvd shrink og konverterer direkte til iso.. ingen andre tilleggs programmer.. men her måtte jeg finne på noe annet..

AnyDvd var løsningen :)

 

Og som jeg skrev i mitt første svar så koster anydvd ikke så mye.. den kostet 49 euro.. dvs ca 400,-

Syns det er greit.. får sikkert brukt for den senere også :)

Men tror jeg skal titte litt på ripit4me også :) så takk for tipset.. synd det kom litt sent.. da hadde jeg jo hatt penger til noen dvd plater til :) he he..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...