Gå til innhold

Q6700 Er den verdt det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Q6600 gir mer ytelse for pengene, og dersom du ønsker å overklokke vil begge klokke like langt (for den vanlige brukeren som ikke er avhengig av 10x multiplier). Eller så kan du jo ta en titt på Q9300 eller Q9450 som har lavere effektomsetning og til dels noe høyere ytelse.

Lenke til kommentar
Q6600 gir mer ytelse for pengene, og dersom du ønsker å overklokke vil begge klokke like langt (for den vanlige brukeren som ikke er avhengig av 10x multiplier). Eller så kan du jo ta en titt på Q9300 eller Q9450 som har lavere effektomsetning og til dels noe høyere ytelse.

Det skal jeg! Takker for alle svar :) Tipper denne ender i Q6600, Q9300 eller Q9450 da :p

Må bare google litt ;D

er ikke 9xxx serien elendige klokkere? fsb wall på 450?

erfaring med q6600? ja, har en

Men ingen tips altså? :p

Lenke til kommentar

hva slags tips er du ute etter?

har jo sagt jeg anbefaler q6600, mer for pengene enn q6700 og en fantastisk klokker

hvis du googler, så vil du finne B3 og G0, G0 er bedre, og det er etter all sannsynlighet den du vil få om du kjøper en ny q6600 idag

Endret av SirAmp
Lenke til kommentar

har jo sagt jeg anbefaler q6600, mer for pengene enn q6700 og en fantastisk klokker

hvis du googler, så vil du finne B3 og G0, G0 er bedre, og det er etter all sannsynlighet den du vil få om du kjøper en ny q6600 idag

"Kjører denne CPU'en greit i forhold til AoC?" - Står på toppen da liksom >_< ^^

Det jeg egentli spør om her er om Q6600(siden dere anbefaler den)/Q6700 kjører AoC på et "ok" nivå. "Jeg anbefaler Q6600" er liksom ikke nok info (for me ihvertfall) for å kaste 1.5k kr etter komplett... :)

"Kjører denne CPU'en greit i forhold til AoC?" - Står på toppen da liksom >_< ^^

Det jeg egentli spør om her er om Q6600(siden dere anbefaler den)/Q6700 kjører AoC på et "ok" nivå. "Jeg anbefaler Q6600" er liksom ikke nok info (for me ihvertfall) for å kaste 1.5k kr etter komplett... :)

Beklager visst jeg ikke gjorde meg selv helt forstått her xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...