Gjest Slettet+19283741 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 tao3003 skrev: Å være sosial er jo ikke bare å dra på kino med venner... Man kan være sosial selv om man sitter hjemme og snakker med folk i telefonen, på msn, her?? Man er på en måte sosial da også, men jeg ser på det å være sosial at man er sammen med venner (ikke msn osv.) Lenke til kommentar
tao3003 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 IImilleniumII skrev: tao3003 skrev: Å være sosial er jo ikke bare å dra på kino med venner... Man kan være sosial selv om man sitter hjemme og snakker med folk i telefonen, på msn, her?? Man er på en måte sosial da også, men jeg ser på det å være sosial at man er sammen med venner (ikke msn osv.) Jeg ser også på det slik, men skulle bare få fram et poeng Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 jrx soer det såmn vi ... sosial or not, whateva el? Er vel sos nwatay= Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 går på jobb, og sitter foran tven når jeg kommer hjem. fredag/laurdag er det fest (eneste sosiale jeg gjør) Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Er ikke så veldig sosial, stort sett på grunn av at jeg er ca den eneste her jeg bor som har interresse for musikk (spille musikk, ikke høre på ). Satser på at det vil forbedre seg mye når jeg flytter Lenke til kommentar
xersess Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 ertestuing skrev: Er ikke så veldig sosial, stort sett på grunn av at jeg er ca den eneste her jeg bor som har interresse for musikk (spille musikk, ikke høre på ). Satser på at det vil forbedre seg mye når jeg flytter Interesse for musikk, men ikkje å lytte til musikk? Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 xersess skrev: ertestuing skrev: Er ikke så veldig sosial, stort sett på grunn av at jeg er ca den eneste her jeg bor som har interresse for musikk (spille musikk, ikke høre på ). Satser på at det vil forbedre seg mye når jeg flytter Interesse for musikk, men ikkje å lytte til musikk? Hehe, formulerte meg litt dårlig der. Liker selvfølgelig å høre på musikk også. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jada. Hender at jeg sitter hjemme noen dager på rad også da. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jaa! Elsker å snakke, og sosialisere! Lenke til kommentar
H3N Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Generelt nei, men det hender vel. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg er ganske sosial, men har dager da jeg liker å heller være litt for meg selv. Så jeg får ikke panikk når jeg er uten noen å være med noen dager. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Constanse; Jeg tar en råsjangs og tipper du er en fisk (stjernetegnet, that is ) Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 ^ Huhu, helt feil. : D (Vekten) Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Faen... og jeg som trudde jeg var smart Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Da er det vel kanskje ikke et sjakktrekk å begynne med astrologi? Men, over til saken litt mer: I "skolesesongen" får jeg gjerne fylt dagens soliale-behov bare med å være på skolen og mase med folk. Men siden man blir litt ko-ko av å bare gnure med lekser og data, er jeg ofte med noen litt senere på kvelden. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Haha. Tenkte nu på at det er et fellestrekk med det du beskrev om deg selv, og fiskene :!: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Både og. Noen ganger hele dagen foran skjermen og trasker rundt i huset, andre dager ute fra 12 til 12. Lenke til kommentar
K.B.E Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Ikke veldig, men av og til. Hadde vel vært mer sosial om det ikke hadde vært for lekser og sånt på skolen. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Både og. Jeg er ikke alltid initiativtaker, men hvis jeg først blir invitert med ut sier jeg sm regel ja. Jeg har også den evnen av at jeg aldri blir sliten av å være sosial. Jeg kan ha folk rundt meg 24/7, uten å bli sliten av folk. Ved mindre de er VIRKELIG pågående og eventuelt irriterende da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå