Gå til innhold

Er du sosial?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741
Å være sosial er jo ikke bare å dra på kino med venner... Man kan være sosial selv om man sitter hjemme og snakker med folk i telefonen, på msn, her??

Man er på en måte sosial da også, men jeg ser på det å være sosial at man er sammen med venner (ikke msn osv.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å være sosial er jo ikke bare å dra på kino med venner... Man kan være sosial selv om man sitter hjemme og snakker med folk i telefonen, på msn, her??

Man er på en måte sosial da også, men jeg ser på det å være sosial at man er sammen med venner (ikke msn osv.)

Jeg ser også på det slik, men skulle bare få fram et poeng :p

Lenke til kommentar
Er ikke så veldig sosial, stort sett på grunn av at jeg er ca den eneste her jeg bor som har interresse for musikk (spille musikk, ikke høre på :p). Satser på at det vil forbedre seg mye når jeg flytter :fun:

Interesse for musikk, men ikkje å lytte til musikk? :)

Lenke til kommentar
Er ikke så veldig sosial, stort sett på grunn av at jeg er ca den eneste her jeg bor som har interresse for musikk (spille musikk, ikke høre på :p). Satser på at det vil forbedre seg mye når jeg flytter :fun:

Interesse for musikk, men ikkje å lytte til musikk? :)

Hehe, formulerte meg litt dårlig der. Liker selvfølgelig å høre på musikk også.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Da er det vel kanskje ikke et sjakktrekk å begynne med astrologi? :grin:

Men, over til saken litt mer:

I "skolesesongen" får jeg gjerne fylt dagens soliale-behov bare med å være på skolen og mase med folk. Men siden man blir litt ko-ko av å bare gnure med lekser og data, er jeg ofte med noen litt senere på kvelden.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Både og. Jeg er ikke alltid initiativtaker, men hvis jeg først blir invitert med ut sier jeg sm regel ja. Jeg har også den evnen av at jeg aldri blir sliten av å være sosial. Jeg kan ha folk rundt meg 24/7, uten å bli sliten av folk. Ved mindre de er VIRKELIG pågående og eventuelt irriterende da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...