Rescue me Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Nja, bruker ikke å være så veldig sosial, men litt blir det . Den siste tiden har jeg faktisk vært ganske sosial og skal prøve å være mer sosial i tida framover. Hvorfor er egentli denne tråden i "Lekeplassen" forumet? Endret 29. mai 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Å være sosial er for folk uten et liv. Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 av og til, er perioder hvor jeg er MYE med venner så kan det gå mange uker uten at jeg snakker med de omtrent skal kansje finne på noe med de etterpå da Lenke til kommentar
B25S Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Nei, men jobber hardt med å vende det. Jeg lider av å være sjenert. =) Endret 1. juni 2008 av asbjohor Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Ja, men i det siste har det blitt skummelt lite. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Nja, kommer an på situasjonen. Har fortsatt litt sosial fobi, men er ikke så alt for ille lenger Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Denne leken tok jo heilt av! Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ja, hvis det er med noen jeg er sosialt kompatibel med. i ~85% av de tilfellene jeg møter på i dagliglivet (gjennomsnitt av en uke), ja. Lenke til kommentar
Onkel_D-cup Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Litt sosial må jeg være siden jeg skriver i forumet, men jeg klarer meg veldig bra uten å ha venner rundt meg hele tiden, og jeg trives best alene med en god film på lerretet. Om morgenen er jeg ikke opplagt til sosialt samvær. Som regel øker selskapssyken utover kvelden. Jeg er mest sosial under strømbrudd og tordenvær. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 ganske, får helt paranoia om jeg sitter hjemme og gror. så det blir til at jeg finner på noe med venner. Skal nevnes at hobbyene mine (trening og skolearbeid) tar litt tid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Kort sagt: Nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Kunne vært mer sosial om det ikke var for at folk er så jævelig kjedelige. Twats! 1+ Lenke til kommentar
usbkalkis Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Så klart, henger jo her! Lenke til kommentar
tao3003 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Å være sosial er jo ikke bare å dra på kino med venner... Man kan være sosial selv om man sitter hjemme og snakker med folk i telefonen, på msn, her?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå