dadiadi Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Kunne ha vært mer sosial, er ikke så opplagt for tiden Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Har mine gode perioder.. men i de siste ukene har jeg ikke gjort en dritt etter skolen Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Kunne vært mer sosial om det ikke var for at folk er så jævelig kjedelige. Twats! Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Både og. Samme her, en uke kanskje jeg bare sitter inne, neste uke kanskje jeg er ute med venner hver dag Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Sånn generelt sett, nei. Endret 27. mai 2008 av Newt64 Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Er rimelig sosial, største problemet mitt er at jeg ikke har døyten til felles med folkene som bor her, så selv om det liksom går greit så mister jeg interessen. Det, og at drikking er den viktigste formen for sosialisering her, og jeg drikker ikke. Skal bli bedre utover neste år, når jeg flytter hjemmefra Endret 27. mai 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Lite sosial. Ikke frivillig. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Det vil absolutt påstå at jeg er, men man har vel igrunn ikke så mye valg når man er med i et kristent ungdomsfellesskap på rundt 100 personer minst en gang i uken Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Forsåvidt, har mine perioder med sosialishness (?). Det hender at jeg finner på ting veldig ofte, men jeg sitter til tider inne uten å gidde noe. Tror egentlig det kommer an på energinivået mitt. Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Er rimelig sosial, største problemet mitt er at jeg ikke har døyten til felles med folkene som bor her, så selv om det liksom går greit så mister jeg interessen. Det, og at drikking er den viktigste formen for sosialisering her, og jeg drikker ikke. Skal bli bedre utover neste år, når jeg flytter hjemmefra Akkurat slik jeg har det også. Skulle gjerne vært mer ute med folk, men ingen her i bygda har samme interesser som meg (programmering, scripting og webutvikling, og data generelt). De fleste "datanerdene" spiller bare spill, noe som interesserer meg heller lite. Jaja, blir vel bedre etterhvert, får man håpe. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg vil gjerne være sosial, men jeg er for stygg til å vise meg ute. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg vil gjerne være sosial, men jeg er for stygg til å vise meg ute. wtf! Var da litt av en holdning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå