Gå til innhold

BK: Macro (Warning! Flies)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er alt vel og bra, men nå lengter jeg etter å se noen mer interessante insekter fra deg Mr. Olsen :)

Du har allerede tatt noen optimale fluebilder, og det er lite som kan bli bedre nå, foruten et nytt motiv.

Det finnes vel grenser for hvor lenge man kan ta gode originale bilder av samme motivet.

Men det er slettes ingen ting å si på dette så langt :)

Lenke til kommentar

JPsalvesen: Er som sagt enig ang nr 3, vinkelen blir litt feil, og bildekvaliteten er ikke helt på topp.

mips03: Takk! Med 150mm på dennemåtte jeg på minste fokusavstand (Og likevell croppet mye) dvs 37cm (?)

Tomsi42: Takker! Ja fant ikke noen rammer som passet.

Aak1: Tusen takk! Jo jeg ser etter mer spennende insekt jeg og, men nymfene og øyenstikkerne har ikke kommet ennå, og er ellers lite med kryp her. Hadde lyst på noen andre fluer, men de er så sbla små, og jeg kommer ikke nær nok.

Kanskje det bare er meg, men er bildekvaliteten 100% på de to første?

Synd å si det, men jeg øyner ingen bedre bildekvalitet fra D200, mener faktisk jeg fikk bedre bilder med D200. Jeg er sikker på at jeg må ha klusset til noe i menyen!

Lenke til kommentar
Kanskje det bare er meg, men er bildekvaliteten 100% på de to første?

Synd å si det, men jeg øyner ingen bedre bildekvalitet fra D200, mener faktisk jeg fikk bedre bilder med D200. Jeg er sikker på at jeg må ha klusset til noe i menyen!

Jeg fatter virkelig ikke hva du snakker om - den tekniske bildekvaliteten er da hevet over enhver kritikk!? Ikke antydning til støy, skarpt og med crispe fine farger. På iso 640 er det en del luminansstøy på D200.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...