Gå til innhold

Hvordan kjører din laptop AoC?

Anbefalte innlegg

Hvordan håndterer din laptop Age of Conan?

Min Acer 5720ZG (med Windows XP) er i minste laget men holder akkurat til å gjøre quester på. 50meter view distance og npc-view distance, laveste oppløsning + 2x antialiasing og alt annet stilt så lavt som mulig.

FPS sålangt ligger normalt sett på mellom 15 og 30.

Acer 5720ZG:

Intel Pentium dual-core prosessor T2310 (1.46Ghz, 533Mhz FSB)

Up to 1024MB Nvidia Geforce 8400M GS TurboCache

2GB DDR2

250GB HDD

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen vet hvilke PC det der er før man søker på google, vær litt kreativ og sett specs her så andre kan sammenligne med sine laptop specs, vil kanskje hjelpe mange ut siden det er så mange slike tråder/spørsmål i dette forumet.

Lenke til kommentar

Jeg har samme pc som deg, ser at det ikke kommer til å bli en fin opplevelse. Skal uansett kjøpe ny pc da denne PC-en suger til å game med.

Inte Pentium T2310

nVidia GeForce 8400m GS

2 GB RAM

Endret av Adidas99
Lenke til kommentar
Jeg har samme pc som deg, ser at det ikke kommer til å bli en fin opplevelse. Skal uansett kjøpe ny pc da denne PC-en suger til å game med.

Inte Pentium T2310

nVidia GeForce 8400m GS

2 GB RAM

jeg har ca. samme data som dette også, har en HP pavillion dv2500, og spillet suger temmelig hardt her også.

Synes det er synd at options på advanced er så "advanced", ikke lett for en som ikke har peiling på sånt, men det er vel derfor det kalles avansert :) Hadde vært enklere med low-medium-high settings.

Hva bør anti aliasing stå på for å være optimalt? tror jeg har min på off eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Min Acer 5720ZG (med Windows XP) er i minste laget men holder akkurat til å gjøre quester på. 50meter view distance og npc-view distance, laveste oppløsning + 2x antialiasing og alt annet stilt så lavt som mulig.

Skru av antialiasing -.-

Lenke til kommentar

Inte Pentium T2310

nVidia GeForce 8400m GS

2 GB RAM

jeg har ca. samme data som dette også, har en HP pavillion dv2500, og spillet suger temmelig hardt her også.

Synes det er synd at options på advanced er så "advanced", ikke lett for en som ikke har peiling på sånt, men det er vel derfor det kalles avansert :) Hadde vært enklere med low-medium-high settings.

Hva bør anti aliasing stå på for å være optimalt? tror jeg har min på off eller noe sånt.

Hehe :D Å ha det på off er det mest optimale.

Lenke til kommentar

Acer 5720ZG:

Intel Pentium dual-core prosessor T2310 (1.46Ghz, 533Mhz FSB)

Up to 1024MB Nvidia Geforce 8400M GS TurboCache

2GB DDR2

250GB HDD

først litt offtopic, har samme laptop(men kjører vista). Vurderer å skifte til xp og satse på at jeg får høyere fps ;). Men er det stress å innstalere og finne drivere? fant du dem bare via acer sida, eller hvor fant du dem?

Ellers så er jeg positivt overasket over hvor bra pcen kjører age of conan, iforhold til det jeg har lest om kravene :) har mellom 10-20 fps for det meste, og det hakker bare i byer eller hvis det skjer mye på en gang.

Lenke til kommentar

Dell XPS m1710

2GB RAM

T7600 (2,33 Ghz)

7950GTX

Drivere: http://www.nvidia.co.uk/object/winxp_notebook_167.51_uk.html

Spiller med ting på MEDIUM med 1600 x 1050 oppløsning. Igår satt jeg opp fra LOW til MEDIUM for virker ut som de har forbedret ytelsen på spillet kraftig. Opplever fortsatt litt lagspikes her og der, men de er omtrent det samme på LOW. Får fint 40-60 fps, men det er de fpsdroppene som ødelegger, plutselig er fpsen nede i 7-15 fps en liten stund.

For 3-4 dager siden spilte jeg på 1024 x 768 med alt på LOW, men tror det var noe galt med driveren jeg hadde da for fikk endel artifacs og loading screens tok evigheter. Det var også til tider umulig å være i byene da det lagget så mye. Etter den driveren og etter ytelseforbedringen igår så går ting stortsett glatt. Opplever likevel noenganger hvis det kommer f.eks 2-3 fiender mot meg, så henger alt seg i ca 1 sek (fps dropp).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...