-MarL- Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Burde jeg si til leverandør min når bredbånd mitt går så jævlig trekt Har klagi før, men de sa at farten var som den skulle Jeg får inntil 768 kbit/s til nedlasting og For opplasting er inntil 128 Kbit/s tilgjengelig. De sier at når vi laster ned en demo fra itavisen skal den ståppe på 44KBps, men den synker rett ned til 20 og nedover. Her linken til brebånd leverandør jeg har. http://www.infororos.no/ Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Du burde ha en hastighet på 96 kB/s. Du kan klage hvis du blir lovet en hastighet på 768 kb/s, men noen leverandører er så sleipe at de lover en hastighet opp til 768 kb/s. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 har du chello? jeg har chello og ligger alltid på rundt 40kb i nedlastning smatidig som jeg bruker nettet Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 ligger vel på 94 med mitt 704/128 telenor abb Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Dette bør du helt klart klage på. Jeg hadde dårlig speed i begynnelsen på mitt telenor abo, klaga og fikk 2mnd gratis. Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 På itavisen så er det speedometeret sånn skjeker hastigetheten, hastigheten er på 209 kbit/s. når jeg tested sist Det er på 250 til 200. Men de sier at det stor belastning på nette, det er jo radiosignaler. For lita antenne. De har sakt at de skal kansje sette opp en støre en Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 TRådløst er desverre dårligere enn kabel. Vertfall når det snør Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Jeg har NGT Charlie og har stabil hastighet på 155kb/s Kan ikke si nok hvor mye jeg elsker NGT! spes etter at det satt ned prisen med 50kr Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Det står jo at de lever OPP TIL 704kbit/s da men... Litt kjipt om det er så mye tregere og da. Er faktisk fornøyd med telenor :wink: , fordi farten er veldig stabil, har ikke hatt nedetid mer enn en gang på tja... noen måneder, og da var farta fortsatt intakt. (Noe tull med noen servere) Har 1024 m/30GB grense, som holder lenge. Ligger stabilt på 1030+ på itavisen sine målinger. Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Det står jo at de lever OPP TIL 704kbit/s da men...Litt kjipt om det er så mye tregere og da. Er faktisk fornøyd med telenor :wink: , fordi farten er veldig stabil, har ikke hatt nedetid mer enn en gang på tja... noen måneder, og da var farta fortsatt intakt. (Noe tull med noen servere) Har 1024 m/30GB grense, som holder lenge. Ligger stabilt på 1030+ på itavisen sine målinger. Godt noen er fornøyde da. Selv har jeg prøvd å få endret hastigheten på mitt Telenor abonnement i snart 1 måned nå. Bestilte 1024/256 den 15. februar, og har fått x antall datoer og forholde meg til (til og med skriftlig). I dag er det den 9. mars, og jeg sliter fortsatt med den gamle linja. 3 ganger hurra for Telenor Men til Telenors forsvar, hastigheten på min nåværende linje er upåklagelig Lenke til kommentar
staagri Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 TRådløst er desverre dårligere enn kabel. Vertfall når det snør her regner det og jeg har kun 9028 på it avisen:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå