Gå til innhold

VLC og DVDShrink i følge?


7r

Anbefalte innlegg

Såg plutselig at VOB-filene er gjort om til VLC-kodede filer, etter at jeg innstallerte VLC. Hadde DVDSHrink fra før og syntes den fungerte utmerket. Men hvordan får jeg det tilbake, så jeg får brent det ut på fornuftig vis i Nero??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det gjør du som du pleier det..

Men om du vil ha det slik det var uten VLC iconene på vob filene.. så gjør du slik:

1. høyre klikk på en vob fil og velg "åpnes i"

2. velg program, og skroll deg ned til DVDSHrink om det var du brukte tidligere,, kryss av for "alltid bruk dette programmet".

Gjør det samme for bup filene..

Lenke til kommentar
Det gjør du som du pleier det..

Men om du vil ha det slik det var uten VLC iconene på vob filene.. så gjør du slik:

1. høyre klikk på en vob fil og velg "åpnes i"

2. velg program, og skroll deg ned til DVDSHrink om det var du brukte tidligere,, kryss av for "alltid bruk dette programmet".

Gjør det samme for bup filene..

 

 

He...Ja, har gjort det, men så enkelt er det nok ikke her. Jeg får feilmeldingen:

 

DVDShrink encountered an error, and cannot continue.

 

Invalid file name

 

Løsningen for meg, ble nå å avinnstallere VLC. Virker som det blir kræsj ved kjøring sammen med DVDShrink...?

 

En annen ting som er litt rart i denne forbindelse, er at når jeg satte DVDShrink til å analysere filene som ligger på HD, holder CPU-bruken seg jevnt på 100%, mens ved back up/koding ligger den på 5-10%. Mulig at dette var tilfeldig, og at det var et annet program som "tok opp plass" på CPU...?

Endret av 7r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...