Gå til innhold

Donkey Kong Country 3 GBA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan finne produktet hos oss ved å søke etter "donkey kong country 3 gba" til høyre på siden.

 

 

Hei. Det var ikke jeg som spurte om Donkey Kong Country 3, men bare spør her siden du nevner butikken deres. Jeg var inne på hjemmesiden deres nå. Har aldri hørt om den før jeg så denne posten. Men ser at dere har et spill til Super Nintendo som jeg har hatt lyst på i flere år. Men lurer på, tester dere spillene før dere sender? Og det er fullstendig trygt å handle hos dere? Har vært ute for å ikke få spill før fra andre ukjente nettbutikker, enda jeg hadde betalt for det skjønner du. Så ble det mye stress med å ta kontakt for å enten få pengene tilbake eller be de om å sende spillet. Dette var noen år siden, så husker ikke hvilken nettbutikk det var. Etter det ble jeg litt skeptisk til ukjente nettbutikker.

Lenke til kommentar
Hei. Det var ikke jeg som spurte om Donkey Kong Country 3, men bare spør her siden du nevner butikken deres. Jeg var inne på hjemmesiden deres nå. Har aldri hørt om den før jeg så denne posten. Men ser at dere har et spill til Super Nintendo som jeg har hatt lyst på i flere år. Men lurer på, tester dere spillene før dere sender? Og det er fullstendig trygt å handle hos dere? Har vært ute for å ikke få spill før fra andre ukjente nettbutikker, enda jeg hadde betalt for det skjønner du. Så ble det mye stress med å ta kontakt for å enten få pengene tilbake eller be de om å sende spillet. Dette var noen år siden, så husker ikke hvilken nettbutikk det var. Etter det ble jeg litt skeptisk til ukjente nettbutikker.

Hei, vi gjør så godt vi kan og kvalitetsikrer alle spill vi får inn. Så Ja; vi prøver å rense og teste ethvert spill vi har for salg.

 

Skulle du derimot få et spill som ikke fungerer hos deg, ta kontakt og vi vil være meget behjelpelig med å løse problemet.

 

Det finnes to måter å betale hos Games1, det er ved bruk av VISA/MasterCard eller ren bankoverføring til et oppgitt kontonummer. Visa/MasterCard er trygt og kryptert, betalingen foregår mot PayPal.com sitt nettsted. Dvs. vi får beskjed fra PayPal at det er gjort en innbetaling til ordre X (hvor X er ordrenummer til kunde), så vi vil aldri kunne se eller finne ut hva kredittkortnummer en kunde benytter ved en handel hos oss.

 

Jeg kan som daglig leder av bedriften si at vi er en trygg leverandør, ønsker du å være helt 100% sikker på at varen kommer fram ber vi deg velge forsikret levering og du vil få tilsendt et sporingsnummer på e-post som du kan bruke mot posten.no.

 

Ellers er vanlig A-post gratis/inkludert i pris.

 

Vi er registrert i brønnøysundregisteret, nyoppstartet fra desember 2007. Se under Om Oss til høyre på nettsiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...