TooBorg Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Jeg hørte rykter om at Bin Laden hadde tatt skjegget, lagt vekk turbanen og begynt å kle seg i vestlige dresser for ikke å bli gjenkjent... Lenke til kommentar
TooBorg Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Så navnet må vel bli..... Ari Behn Laden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 12. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2002 Jeg har tenkt litt på brødristeren eller Treskoen... Mvh Nissen Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 DeathStarMainFrame Lenke til kommentar
astra design Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Kall den bare "AMIDALA". Du veit vel hvor det kommer fra ? :smile: Lenke til kommentar
dnivie Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Kall den Clint Eastwood du .. Wowi .. jeg er original ass! :razz: Lenke til kommentar
jkd Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Maskinen min heter Sigma. Det er en bokstav i det latiske alfabetet, og der er det mange og velge mellom. Alfa, beta, gamma, delta, ypsilon... :razz: Lenke til kommentar
dangerc Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 kall den y2k2....HE HE HE...... Lenke til kommentar
ELWiss Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Kall den for Marit eller noe.. Kongekult hvis noen spør: -Hva skal du ut på i helga da? -Hadde en avtale med "Marit", vi skulle finne på noe kult... Hehe.. Kvinnenavn er alltid fine å ha på datamaskiner... ELWiss Lenke til kommentar
dnivie Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Quote: On 2002-01-12 16:51, jkd skrev:Maskinen min heter Sigma. Det er en bokstav i det latiske alfabetet, og der er det mange og velge mellom. Alfa, beta, gamma, delta, ypsilon...:razz: Er nok det greske alfabetet du snakker om her ja.. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Quote: On 2002-01-12 17:04, dnivie skrev: Quote: On 2002-01-12 16:51, jkd skrev: Maskinen min heter Sigma. Det er en bokstav i det latiske alfabetet, og der er det mange og velge mellom. Alfa, beta, gamma, delta, ypsilon... :razz: Er nok det greske alfabetet du snakker om her ja.. Jeg satt akkurat og lurte på om jeg skulle kommentere det. Mener også at det er det greske alfabetet!!!! Lenke til kommentar
Colin Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Min heter "Marvin" etter roboten i Hitchiker's Guide To The Galaxy :wink: Pål Lenke til kommentar
errgo Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Nubi: Er du helt psyk, eller bare kødder du?!? *PUKE* :razz: Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Colin: Heter du 'Colin' etter den andre roboten i THHGTTG? Jeg kaller PC-en min PiRAyAPC... Lenke til kommentar
DigitalOverride Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 noen som har sett "Hackers"? Hva med å stjele deres "Crash Override" eller "Acid Burn", eller å kombinere det til "Crash & Burn", "Acid Crash" eller "Acid Override". Kanskje en "IRA" hadde gjort seg? (I Ran Away) Hva med det hel-orginale "BOB" Eller som nevt ovenfor: et kvinnenavn funker (nesten) alltid bra... Olga Marie f.eks. er et DÅRLIG valg, tro det eller ei... Eurobonus, Sammael, PrIx, ZeeRaX, PoKeMoN, eller |337-h4x0r (hvis det går ann :wink:) Kanskje du kunne prøvd Hesse... eller HIHI Hva med 2FAST4U (jeg VIL ha det på bilskiltet mitt!!!!) Porsche, Ferrari, Lotus, osv... Kjell Magne, Bob Kåre, Øystein Lars, eller et eller annet dølt navn :wink: Makrosoft :wink: MicroHARD... Take a pick, man :wink: Velg et eller annet som passer for deg. BTW: la oss få vite hva du bestemmer deg for til slutt, ok? -- angelheaded hipster, burning for the ancient heavenly connection, to the starry dynamo in the machinery of night Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Quote: On 2002-01-12 15:08, Nissen skrev:Jeg har tenkt litt på brødristeren eller Treskoen...Mvh Nissen Hvorfor ikke "treristeren" eller "brødskoen" hehehe Eller "The clockmonster" Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Når jeg leser denne tråden ser jeg hvor mye bedre dette forumet hadde vært uten signatur og Quote av forrige innlegg... :razz: Er ikke så veldig interessangt å vite hvordan pc'n til folk er bygd opp... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Gudlaug - Bobbåge - Gunleif - Bendick - Bottolf - Njål - Eller "Datamaskin-navn" er jo bra navn da... Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Quote: On 2002-01-13 00:51, molna skrev:Når jeg leser denne tråden ser jeg hvor mye bedre dette forumet hadde vært uten signatur og Quote av forrige innlegg... :razz:Er ikke så veldig interessangt å vite hvordan pc'n til folk er bygd opp... Du har tydeligvis ikke skjønt det.. Om man skal klare hjelpe noen, trenger man vite hvilket system man kjører. Typisk lamer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå