Gå til innhold

2x1g + 2x2g = ? (spørsmål angående oppgradering av RAM)

Rakash

Anbefalte innlegg

Hei

Skal tenkte å kjøpe litt mer minne i sammenheng med at jeg allerede skal bestille litt fra amentio. Har et parr spørsmål til dere med litt erfaring innenfor ram verden.

Bruker i dag 2x1g corsair ram brikker(se signatur), men tenkte som sagt å oppgradere.

Har 2 spørsmål angående dette:

-Det første virker muligens litt "dumt", men tar ingen sjanser; vil det gå knirkerfritt å bruke minne fra 2 forskjellige leverandører hvis jeg skal oppgradere minnet mitt (selvfølgelig brikker som kjører ved samme frekvens og med tilsvarende CL (cl5 ettersom jeg ikke kan kjøre mine på cl4 pga hovedkort))?

-Hvordan vil 2x1g opperere sammen med 2x2g minnebrikker? Vil det eventuelt være lurere å enten kjøpe inn 2x1g av tilsvarende type jeg har for øyeblikket eller muligens kjøpe inn 2x2G som jeg erstatter mine nåværende med? (Mer er ikke alltid bedre, så jeg bare lurer ;))

Rakash ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var greit, og kjipt, å vite. Blir vel tvungen til å installere vista da ... har tviholdt på XP ettersom jeg ikke har mye fint å si om interfacen til vista (vet det finnes 64 bit XP, men har hørt at det er litt problemer med den)

Lenke til kommentar
Det var greit, og kjipt, å vite. Blir vel tvungen til å installere vista da ... har tviholdt på XP ettersom jeg ikke har mye fint å si om interfacen til vista (vet det finnes 64 bit XP, men har hørt at det er litt problemer med den)

xp x64 funker fint her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...