Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Doggy style ftw?

Gjest ersom

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert?

ok! først av alt, jeg har et veldig! bra sexliv med kjæresten min, begge to får orgasmer og hele salutten.

"probleeeemet" er det at jeg bare kommer i én stilling,ja du gjettet korrekt, doggy! jævli digg stilling og sånt, men irriterer meg at jeg ikke kommer i de andre stillingene :p hva i helvete kan jeg gjøre med det?

plixxor hjelp meg ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke spesielt rart det. Om man er jente er det ofte lettere å treffe gpunktet i doggy enn i mange andre stillinger og om man er gutt så får man ofte mer stimulering på undersiden av kuken og har derfor lettere for å komme. Om det stemmer kommer jo ann på størrelse, høyde, osv, men er en mulighet. Men det er nok andre stillinger dere kan få samme stimuleringen i, bare å prøve litt forskjellig. :)

Lenke til kommentar
ok! først av alt, jeg har et veldig! bra sexliv med kjæresten min, begge to får orgasmer og hele salutten.

"probleeeemet" er det at jeg bare kommer i én stilling,ja du gjettet korrekt, doggy! jævli digg stilling og sånt, men irriterer meg at jeg ikke kommer i de andre stillingene :p hva i helvete kan jeg gjøre med det?

plixxor hjelp meg ;)

Hadde hjulpet om vi visste kjønn her.

Lenke til kommentar

plixxor hjelp meg ;)

Hadde hjulpet om vi visste kjønn her.

Ahaha,genialt :p

Men ja,vi vet ikke hvilket kjønn det er snakk om her . .

Du børmuligens beskrive litt mer, kommer noen av dere i f.eks misjonær? hvem?

du ikke i nærheten en gang eller like ved?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...