Gjest Frustrert? Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 ok! først av alt, jeg har et veldig! bra sexliv med kjæresten min, begge to får orgasmer og hele salutten. "probleeeemet" er det at jeg bare kommer i én stilling,ja du gjettet korrekt, doggy! jævli digg stilling og sånt, men irriterer meg at jeg ikke kommer i de andre stillingene hva i helvete kan jeg gjøre med det? plixxor hjelp meg Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Kanskje denne er noe for deg Lenke til kommentar
Gjest Ikke såå frustrert nå lenger :D Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Kanskje denne er noe for deg FULLT! mulig du Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Yes, kama sutra er noe å anbefale for alle og enhver. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Doggy er da helt supert det. Så slipper man å prate sammen også, og kan attpåtil se TV samtidig Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hva er det som gjør at "doggy" er så spesielt for deg? Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Er ikke spesielt rart det. Om man er jente er det ofte lettere å treffe gpunktet i doggy enn i mange andre stillinger og om man er gutt så får man ofte mer stimulering på undersiden av kuken og har derfor lettere for å komme. Om det stemmer kommer jo ann på størrelse, høyde, osv, men er en mulighet. Men det er nok andre stillinger dere kan få samme stimuleringen i, bare å prøve litt forskjellig. Lenke til kommentar
Ms-Me Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) whaaat. Jeg kommer bare i misjonær jeg.. tenk å komme i doggy a. Slutt å klag! haha:) Endret 28. mai 2008 av Ms-Me Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 For gutters del har jo dette også litt med krumninger og retning på penis. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Doggy er da helt supert det. Så slipper man å prate sammen også, og kan attpåtil se TV samtidig Lage mat, gjøre lekser, snekre et hus, kjøre båt på fjorden.. mulighetene er uante! Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 ryggen til damen må jo være utmerket som pult :!: Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Kanskje denne er noe for deg Hmm Trur jeg har funnet bursdagsgaven i år eller blir nok denne Endret 1. juni 2008 av AlecTBM Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 ok! først av alt, jeg har et veldig! bra sexliv med kjæresten min, begge to får orgasmer og hele salutten."probleeeemet" er det at jeg bare kommer i én stilling,ja du gjettet korrekt, doggy! jævli digg stilling og sånt, men irriterer meg at jeg ikke kommer i de andre stillingene hva i helvete kan jeg gjøre med det? plixxor hjelp meg Hadde hjulpet om vi visste kjønn her. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 ok! først av alt, jeg har et veldig! bra sexliv med kjæresten min, begge to får orgasmer og hele salutten."probleeeemet" er det at jeg bare kommer i én stilling,ja du gjettet korrekt, doggy! jævli digg stilling og sånt, men irriterer meg at jeg ikke kommer i de andre stillingene hva i helvete kan jeg gjøre med det? plixxor hjelp meg Hadde hjulpet om vi visste kjønn her. Ahaha,genialt Men ja,vi vet ikke hvilket kjønn det er snakk om her . . Du børmuligens beskrive litt mer, kommer noen av dere i f.eks misjonær? hvem? du ikke i nærheten en gang eller like ved? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg