Gå til innhold

Age Of Conan Pcen på Komplett.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oisann! Jeg mente mai.

Det var så varmt inne hos meg da jeg skreiv det at jeg praktisk talt pusta flytende sokke-svette. Ukult med et knøttlite kontor på solsida.

 

I dag ja. Gratulerer, det er pretty nice :)

 

Venter ennå spent her.

Endret av Aran
Lenke til kommentar

Litt rart det der, jeg bestilte 2008-05-26T22:27, ordredato tatt rett fra komplett. Men siden jeg har bestilt så har det kommet hele 4 endringsbekreftelser hvor de har utsatt sendingen. Den siste endringen var litt i det ekstreme laget, men det er vel AoC spillet som henger igjen. Var så dum å krysset av at alt skal sendes samtidig. :|

 

Varer med endret leveringsdato:

1,00 STK 351312 Komplett Gamer - Conan Edition Forventet på lager 16.06.2008

(Endret fra: 13.06.2008)

Lenke til kommentar

Har samme leveringsdato som dere, har ikke ventet så lenge. Bestilte for 1 uke siden, men venn av meg på jobben har fått PC-en. Han kjører absolutt alt på high, og lagger ikke. Han er veldig fornøyd med PC-en, eneste jeg gjorde var og velge en annen hd 1tb og annet kabinett.

Hvis dere ser på den andre komplett aoc PC-en og den til 9k så kan jeg ikke skjønne hvorfor den er så mye dyrere. Er jo identisk ram, og mye anna som er helt likt. Eneste store forskjellen er jo skjermkortet som jeg kan se. Men nå har heller ikke jeg så stor peiling på pc. Uansett ser fram til og begynne og spille aoc ;)

Lenke til kommentar

Har kjøpt den og mottat den. Har dessverre STOOOOORE problemer med å kjøre AOC selv på laveste hastighet! Har innstallert nye drivere, men det hjalp null :(

Har maila support hos komplett men der var det ikke noe svar å få :( På vista så står grafikkytelsen målt til 3,7 med 4,0 som minimums krav til AOC ! Sjekka kontrollpanel og der står det at enheten funker som den skal med null konflikter :(

HELP!!!!!

Lenke til kommentar
Har samme leveringsdato som dere, har ikke ventet så lenge. Bestilte for 1 uke siden, men venn av meg på jobben har fått PC-en. Han kjører absolutt alt på high, og lagger ikke. Han er veldig fornøyd med PC-en, eneste jeg gjorde var og velge en annen hd 1tb og annet kabinett.

Hvis dere ser på den andre komplett aoc PC-en og den til 9k så kan jeg ikke skjønne hvorfor den er så mye dyrere. Er jo identisk ram, og mye anna som er helt likt. Eneste store forskjellen er jo skjermkortet som jeg kan se. Men nå har heller ikke jeg så stor peiling på pc. Uansett ser fram til og begynne og spille aoc ;)

 

hvis han kjører ALT på høyeste, så tviler jeg sterkt på at han har en grell skjerm med høy oppløsning. 1920*1200 + 16xQA + Bloom = Brukbar FPS med et 9800GTX, da er jeg mektig imponert :D

Lenke til kommentar

Jeg har selv denne PC-en, Jeg kjører AoC på high med full oppløsning og heile pakka, og det funker som en drøm, alltid over 40fps, har hatt helt oppi 150fps. :love: Dette her er å anbefale, god pc til en veldig hyggelig pris. Når det gjelder gamer musa og gamer headsettet er dette også veldig behagelig å bruke :D

 

Til alle dere som sitter med kredittkortet å hånda og lurer på om dette er AoC PC-en for dere sier jeg bare: løp å kjøp, ingen grunn til å vente :p

Endret av Hans-O
Lenke til kommentar
Om noen skal kjøpe den, ville jeg kontaktet Komplett og bedt om få Vista 64-bit.

Spurte dem anngående dette og her er svaret jeg fikk:

Hei.

 

Med 4 gb minne i maskinen så vil du maks få utnyttet 3.3gb.

Dette pga begrensningene i 32bit Operativsystem.

Vi selger dessverre ingen kampanje maskiner med 64bit OS grunnet driverstøtte problematikken til det.

 

Hvis du ønsker 64bit OS så må bestille maskinen uten OS og kjøpe 64bit Vista ved siden av f.eks.

 

Jeg kan dessverre ikke gjøre en slik forandring på din ordre. Da må du avbestille og legge ny ordre med ønskede endringer.

 

Mvh

Jin

Komplett.no Kundesenter

Noen som vet om ytelsen er verd det kontra 600mb med ram?

Orker ikke styret om det ikke er verdt det..

 

Edit: leif

Endret av Fnix
Lenke til kommentar
Om noen skal kjøpe den, ville jeg kontaktet Komplett og bedt om få Vista 64-bit.

Spurte dem anngående dette og her er svaret jeg fikk:

Hei.

 

Med 4 gb minne i maskinen så vil du maks få utnyttet 3.3gb.

Dette pga begrensningene i 32bit Operativsystem.

Vi selger dessverre ingen kampanje maskiner med 64bit OS grunnet driverstøtte problematikken til det.

 

Hvis du ønsker 64bit OS så må bestille maskinen uten OS og kjøpe 64bit Vista ved siden av f.eks.

 

Jeg kan dessverre ikke gjøre en slik forandring på din ordre. Da må du avbestille og legge ny ordre med ønskede endringer.

 

Mvh

Jin

Komplett.no Kundesenter

Noen som vet om ytelsen er verd det kontra 600mb med ram?

Orker ikke styret om det ikke er verdt det..

 

Edit: leif

Det er vel mer sånn 3,7gb med ram, om jeg ikke husker helt feil.

 

32bit har bedre drivere og støtte, så jeg hadde uansett gått for 32bit (for nå)

Lenke til kommentar
Det er vel mer sånn 3,7gb med ram, om jeg ikke husker helt feil.

 

32bit har bedre drivere og støtte, så jeg hadde uansett gått for 32bit (for nå)

Høres bra ut! Da orker jeg ikke å ta bryderiet med 64bit =)

 

Vil ha PC-en snart :< står forsatt at PC-en min blir sendt 16juni, lenge til. Kan man se hva man venter på? Trur kanskje jeg kun venter på spillet. Om jeg gjør det hadde det vært jævla bittert, for er mye som må innstaleres på PC-en før jeg uansett hadde fått spilt.

Ser ikke ut som det er spillet ettersom de har fått 500+ på lager.(i skrivende øyeblikk)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...