lassefos Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Ute skinner sola, det er faktisk shortsvær. Innendørs, i en rå kjeller på det norske bondelandet, er det Motorpsycho-konsert. På TV. Best å holde seg inne. Les mer Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Denne skal jeg kjøpe så fort som mulig. Håper jeg får se litt av trommene mine også Lenke til kommentar
kakarlsen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 På disk 2 finner vi "Roadwork III: The Four Norsemen of the Apocalypse", en hel konsert fra The Paradiso, Amsterdam, 2002, Det er nok dessverre langt fra hele konserten. Setlisten (hentet fra Motorpsychos uofisielle hjemmeside) omfatter mye mer enn det som er på DVD-en. Trist men sant Stained Glass Serpentine Custers Last Stand For Free Starmelt Close Your Eyes Little Ricky Massenburg Bedroom Eyes Watersound Hogwash Painting The Night Unreal What if 577 The Mirror And The Lie -- Überwagner or A Billion Bubbles in my Mind Neverland Circles STG -- Vortex Surfer Utover det en kjempeutgivelse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg