Gå til innhold

AoC: Mammut key - Tidsbestemt?

Anbefalte innlegg

Jeg har fått spillet, og jeg har Mammut key+++, men jeg har ikke iMac-en min før på mandag neste uke. Er det slik at det blir for seint å aktivere ekstramaterialet jeg fikke for pre-order da? Vil helst ikke aktivere før jeg kan begynne å spille :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forstår :!: Men det er bra. Gleder meg til å komme meg inn i Hyboria nå. Nesten litt blasfemi at det første jeg kommer til å gjøre på en high-end Mac til over 16 000 er å installere Window$.

EDIT: Men jeg leser at Early Access snart går ut. Har det noe å si for nøkkelen min? At den blir invalid etter hvert?

Endret av Liquidant
Lenke til kommentar
Jeg forstår :!: Men det er bra. Gleder meg til å komme meg inn i Hyboria nå. Nesten litt blasfemi at det første jeg kommer til å gjøre på en high-end Mac til over 16 000 er å installere Window$.

EDIT: Men jeg leser at Early Access snart går ut. Har det noe å si for nøkkelen min? At den blir invalid etter hvert?

16000kr? Får fint noe av det beste for 10,000kr.

Uansett, det har ikke noe å si om perioden din går ut. Det er bare å reaktivere senere når du vil spille mer.

Lenke til kommentar

Herlig. Tusen takk. Gud som jeg gleder meg.

OT: Jeg kommer til å spille på en 24" iMac i oppløsninga 1920 x 1200. Kan det bli litt tøft å kjøre det i full oppløsning med disse spesifikasjonene:

* 3,06 GHz Intel Duo 2 Extreme

* 4 GB hukommelse

* 500 GB harddisk1

* 8x to-lags SuperDrive-stasjon

* NVIDIA GeForce 8800 GS med 512 MB

Lenke til kommentar

Overpriset? Tja, det er dyrt, men du betaler for ufattelig pent design og osende kvalitet. I tillegg klarer jeg meg ikke uten OSX. Vista virker så ufattelig banalt og usystematisk i forhold. Jeg vil helst ikke forsømme rommet mitt med en PC. Jeg kjører det stilrent.

Clicky

Jeg har bestilt toppmodellen og 4 GB RAM.

Lenke til kommentar

jeg forhåndsbestilte AOC me absoluttspill og når jeg fikk brevet/pakken med spillet i fikk jeg en "ordre" ( normalt å få ).

I den Ordre stod det følgende : 1 Age of conan: Hyborian Adventure (inkl War Mammoth + artcard. ---- så kommer prisen osv.

Men jeg har enda ikke fått mammoth key. ikke på e-mail eller i posten.

Har jeg glemt å sjekke noe eller har de glemt å sende den?

Er helt fortvilet:(

Lenke til kommentar

Det som står på kviteringen skrev jeg.

Age of conan: Hyboria Adventure (inkl war mammoth + artcard)

Varenummer : *****

Pris per stykk : 279.20

pris eks.mva : 279.20

pris inkl mva : 349,00

Sum: 349,00

frakt: 29,00

total: 378,00

herav mva : 69,80

er kviteringen min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...