Liquidant Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg har fått spillet, og jeg har Mammut key+++, men jeg har ikke iMac-en min før på mandag neste uke. Er det slik at det blir for seint å aktivere ekstramaterialet jeg fikke for pre-order da? Vil helst ikke aktivere før jeg kan begynne å spille Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Har dere hørt om BootCamp? Da kan jeg kjøre Windows Vista nativt på hvilken som helst Intel Mac like bra som en PC med samme specs... Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Kk, men jeg tror nagina sa nei til begge. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Jeg forstår :!: Men det er bra. Gleder meg til å komme meg inn i Hyboria nå. Nesten litt blasfemi at det første jeg kommer til å gjøre på en high-end Mac til over 16 000 er å installere Window$. EDIT: Men jeg leser at Early Access snart går ut. Har det noe å si for nøkkelen min? At den blir invalid etter hvert? Endret 27. mai 2008 av Liquidant Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg forstår :!: Men det er bra. Gleder meg til å komme meg inn i Hyboria nå. Nesten litt blasfemi at det første jeg kommer til å gjøre på en high-end Mac til over 16 000 er å installere Window$. EDIT: Men jeg leser at Early Access snart går ut. Har det noe å si for nøkkelen min? At den blir invalid etter hvert? 16000kr? Får fint noe av det beste for 10,000kr. Uansett, det har ikke noe å si om perioden din går ut. Det er bare å reaktivere senere når du vil spille mer. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Det han mente var om han fortsatt får brukt mammut-koden sin selv om Early Access går ut innen han får sin nye maskin oppe og går. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Det han mente var om han fortsatt får brukt mammut-koden sin selv om Early Access går ut innen han får sin nye maskin oppe og går. Det stemmer Og konklusjonen er? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 At det ikke er tidsbestemt. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Herlig. Tusen takk. Gud som jeg gleder meg. OT: Jeg kommer til å spille på en 24" iMac i oppløsninga 1920 x 1200. Kan det bli litt tøft å kjøre det i full oppløsning med disse spesifikasjonene: * 3,06 GHz Intel Duo 2 Extreme * 4 GB hukommelse * 500 GB harddisk1 * 8x to-lags SuperDrive-stasjon * NVIDIA GeForce 8800 GS med 512 MB Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Ålreit, type medium+ eller high? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Tørr jeg spørre hvilken mac det er snakk om?(link). Mac virker veldig overpriset Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Tørr jeg spørre hvilken mac det er snakk om?(link). Mac virker veldig overpriset Det er det, ingen nytt. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Overpriset? Tja, det er dyrt, men du betaler for ufattelig pent design og osende kvalitet. I tillegg klarer jeg meg ikke uten OSX. Vista virker så ufattelig banalt og usystematisk i forhold. Jeg vil helst ikke forsømme rommet mitt med en PC. Jeg kjører det stilrent. Clicky Jeg har bestilt toppmodellen og 4 GB RAM. Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Du trenger ikke EA på kontoen for å legge til mammut heller Jeg la til min mammut i går etter å ha fått spillet sent (fikk aldri EA) og det fungerte helt fint Lenke til kommentar
sonca Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 jeg forhåndsbestilte AOC me absoluttspill og når jeg fikk brevet/pakken med spillet i fikk jeg en "ordre" ( normalt å få ). I den Ordre stod det følgende : 1 Age of conan: Hyborian Adventure (inkl War Mammoth + artcard. ---- så kommer prisen osv. Men jeg har enda ikke fått mammoth key. ikke på e-mail eller i posten. Har jeg glemt å sjekke noe eller har de glemt å sende den? Er helt fortvilet:( Lenke til kommentar
Wumpus Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 har du sjekket pakkelappen\kvitteringen som følgte med? Lenke til kommentar
sonca Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Det som står på kviteringen skrev jeg. Age of conan: Hyboria Adventure (inkl war mammoth + artcard) Varenummer : ***** Pris per stykk : 279.20 pris eks.mva : 279.20 pris inkl mva : 349,00 Sum: 349,00 frakt: 29,00 total: 378,00 herav mva : 69,80 er kviteringen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå