dadiadi Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 hei, har bestemt meg for å sette sammen en egen pc ii løpet av sommerferien. Det er første gang jeg gir meg ut på en slik utfordring, men har åpnet litt i laptopen og kikket på innholdet og slikt. Er ganske nybegynner når det gjelder hardware og slikt, men er gira på å få lært meg noe. Det jeg vil, er at noen av dere kan poste en liste over alle komponenter/deler som en STASJONÆR pc skal inneholde. F.eks. Batteri, skjermkort osv. Vet det er mye mer som jeg ikke har så mye peiling på Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Strømforsyning Kabinett Prosessor/CPU Skjermkort/GPU (finnes integrert) Lydkort (kun for spesielt interesserte vil jeg si, men mange er nok uenige. Nesten alltid integrert) CD/DVD-spiller Harddisk Minne/RAM I tillegg har du alle mulige vifter som følger med der det trengs, samt selvfølgelig kabinett. Edit: http://www.hardware.no/artikler/guide_bygg_pc-en_selv/45552 Endret 27. mai 2008 av Potetfar Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Takk for svar. Burde nok ha søkt før jeg postet ja, men anyways Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 "Kanskje" du også trenger: hovedkort Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Hehe -.- Selvfølgelig Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 "Kanskje" du også trenger:hovedkort Hehe, tenkte på det samme... Lykke til med bygginga... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå