Gjest TheFunnyguy Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hei Jeg har en vorte og lurer på om hvordan jeg kan fjærne den ?? Helst ikke lege ! Takker for alle svar Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=644789 Men husk at det varierer litt avhenging av hvordan vorter du har. Det er ett par typer som du må til lege for å bli kvitt, men jeg husker ikke hvilke (bortsett fra kjønnsvorter) Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 hmm trur du kan kjøpe noe mot det i apoteket, så VIDT jeg husker, men det gjør som F**N vondt ^^ Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Vorter er relativt vanskelig å fjerne uten hjelp fra lege. Men hvis du ikke ønker lege kan du smøre på et medikament som heter Verucid. Dette stoffet etser litt på vorta. Etter at du har gjort dette noen dager kan du skrape det bort med en fil eller lignende. Lenke til kommentar
Gjest TheFunnyguy Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Ok Den er på lillefingeren viss noen lurer Lenke til kommentar
Gjest TheFunnyguy Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Vi hadde faktisk Verucid i skapet Så smurte litt på og det skall jeg gjøre 2 ganger om dagen helt til den går bort står det Takker for hjelp Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Da jeg hadde fotvorter fikk jeg en gang råd av en jamaicaner i Spania (helt sant altså) Du gjør følgende: • Finn en billig kulepenn • Tøm innholdet i en skje • Varm skjeen med lighter/fyrstikker • Hell oppå varm gugge (viktig at du prøver kun å treffe vorta, eller så kan du fort få vondt ) • Repetér til vortene er borte. Dette funker som fy, selvom det kanksje virker litt narkis å varme ting i en skje! EDIT: typo Endret 28. mai 2008 av Lil-H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå