Laserbeam Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Syns RP-PvP server er morsomt jeg, gir på måte en mer realistisk følelse. Jeg og en annen ble drept av en fyr 5 levler over oss. Han som ble drept med meg spurte om vi skulle danne en gruppe og ta igjen, og det gjorde vi, jeg hadde skjold, og blokkerte nesten alle slagene til gankeren, han jeg teama opp med var en ranger og sto på langt hold, vi begge to eide han, bare pågrunn av samarbeid, og noe skills da . Vi fortsatte å være i gruppe, men som kom han fyren tilbake. han spilte sin RP rolle godt, men beklaget drepingen, men han ville ha panterene for seg selv, forklarte han, jeg og han andre gruppe medlemmen, gikk da vekk fra ham, og lot han være alene. Gotta love RP Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Syns RP-PvP server er morsomt jeg, gir på måte en mer realistisk følelse. Jeg og en annen ble drept av en fyr 5 levler over oss. Han som ble drept med meg spurte om vi skulle danne en gruppe og ta igjen, og det gjorde vi, jeg hadde skjold, og blokkerte nesten alle slagene til gankeren, han jeg teama opp med var en ranger og sto på langt hold, vi begge to eide han, bare pågrunn av samarbeid, og noe skills da . Vi fortsatte å være i gruppe, men som kom han fyren tilbake. han spilte sin RP rolle godt, men beklaget drepingen, men han ville ha panterene for seg selv, forklarte han, jeg og han andre gruppe medlemmen, gikk da vekk fra ham, og lot han være alene. Gotta love RP Omfg?!?!?! Er du helt tett i pappen? Det er PVP som kommer først da. Da må du drepe han fordi det bedrer statistikken. RP-delen er der kun om begge partene vil, om den ene parten ikke vil er det fritt frem for å drepe denne RP-geeken. Om dere ikke liker min måte å spille på er det deres problem . Jeg følger reglene som jeg synes jeg skal følge, ergo har jeg rett og dere feil og må høre på hva jeg har å si siden jeg wtfpwner dere med mad skillz. 'Lø. Geezus. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Omfg?!?!?! Er du helt tett i pappen? Det er PVP som kommer først da. Da må du drepe han fordi det bedrer statistikken. RP-delen er der kun om begge partene vil, om den ene parten ikke vil er det fritt frem for å drepe denne RP-geeken.Om dere ikke liker min måte å spille på er det deres problem . Jeg følger reglene som jeg synes jeg skal følge, ergo har jeg rett og dere feil og må høre på hva jeg har å si siden jeg wtfpwner dere med mad skillz. 'Lø. Geezus. er du helt tett i pappen eller? på en RP server kommer RP først. vil du sette pvp først velger du en pvp server. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 er du helt tett i pappen eller? på en RP server kommer RP først. vil du sette pvp først velger du en pvp server. Successfull troll was successfull. Fint poeng fikk han fram og. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Christeven, RP kommer aldri i første rekke. Det du sier er løgn ettersom det ikke finnes en eneste server hvor det er slik du mener det "alltid er". Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Selfølgelig er det ikke løgn, det er slik det er ment til å være. Og selv om mange ikke følger den regelen, vil det ikke sei at det er greit, og at man kan sette pvp først. Greit at noen driter i hva som er rett og gjør som de vil, men ikke kom her med røverhistorier. Makan til tull fra enkelte her. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 På en RP server så legger den mest vekt på rollespilling enn enn på andre servere, men på en RP-PVP server så er det litt annerledes, hvis man spiller en rolle hvor man ikke liker noen, så greit, da kan man angripe alt man kommer over, men da må man spille den rollen hele tiden, og ikke plutselig gå over til en rolle hvor man ikke engang er voldelig. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 ser ikke helt disse problemene med gankinga, enten er det jeg som er uhyre forsiktig, ellers jeg som har hatt veldig flaks. er lvl43 nå og har blitt drept totalt 20 ganger. meste parten når jeg har avtalt dueller mot folk. har ett intrykk av att få angriper meg midt i grinding-questing. har aldri angrepet en annen spiller selv som ikke har starta mot meg:) jeg kjemper angriper kun i selv forsvar:) spiller på pvp server for spenning. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Selfølgelig er det ikke løgn, det er slik det er ment til å være. Og selv om mange ikke følger den regelen, vil det ikke sei at det er greit, og at man kan sette pvp først. Greit at noen driter i hva som er rett og gjør som de vil, men ikke kom her med røverhistorier. Makan til tull fra enkelte her. Kanskje dette blir mer oversikltig. Påstand: PvP kommer alltid først - Er det riktig eller feil? Du sier det er feil fordi: Det er ikke ment å være slik. Og jeg sier det er riktig fordi: Aldri på noen server eller i noe spill kommer RP før PvP. Det du sier er like uvirkelig og har like lite rot i virkeligheten som å si at det er fred i verden fordi "det er ment å være slik". Eller har du misforstått? Hvis du mener at RP kommer før PvP når det ikke finnes et eneste eksempel på at dette faktisk skjer, så virker det litt uforståelig. Dersom du tenker på hvordan det burde eller skulle vært så er jeg enid med deg der, men det har dessverre lite å gjøre med hvordan det faktisk er. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 btw, det finnes ikke RP-PvE server Pycnopodia Joda. Hyrkania er RP-PVE. Har spilt der siden den åpnet. Prøvde RP-PVP først men ga opp etter 10 ganger død rundt gy område. Fra tidligere erfaringer i wow må man bruke et RP-PVE realm om det er RP man er ute etter. Det vil alltid finnes gankere på RP-PVP realm. Gjerne er det av slaget spillere som ikke strekker til på rene pvp realm. Dem går etter lette offre som gir minimalt av motstand, og som kun er der for å spille RP. Slike er lite interessert i RP delen, men liker gjerne å gjøre livet surt for andre som bedriver RP. Mitt råd er reroll til RP-PVE realm om dere er plaget med ganking på RP-PVP. Det er ingen vits i å klage, det forandrer ingenting. Noen liker å oppføre seg som drittsekker, andre ikke. Lenke til kommentar
DRL Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det du sier er like uvirkelig og har like lite rot i virkeligheten som å si at det er fred i verden fordi "det er ment å være slik". Så da sier du like godt at du kan lage ufred i verden siden det allikevel aldri i historien har vært fred i verden, HMM? Mulig jeg har mista poenget ditt i løpet av de elleve sidene jeg har lest til nå, men det virker som du er ute etter å få slutt på at folk sier fra / klager / whiner om ganking på general chat? Javel, si meg så om det noensinne på en pvp server med ganking ikke har vært klaging på ganking? Om man skal følge din logikk så hjelper jo det like lite for deg å klage på klagingen, som det hjelper å klage på gankingen, fordi det alltid har vært og alltid vil være der. Hva kan så være poenget ditt med alle disse postene dine... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Det du sier er like uvirkelig og har like lite rot i virkeligheten som å si at det er fred i verden fordi "det er ment å være slik". Så da sier du like godt at du kan lage ufred i verden siden det allikevel aldri i historien har vært fred i verden, HMM? Nei - det jeg sier er at klagingen ikke hjelper. Faktisk kan det føre til at det gankes mer for mange liker å se reaksjonen til andre. Men du har helt rett i det siste du skriver, det er like vanskelig å bli kvitt alle whinere som det er å bli kvitt alle gankere. Dette har jeg blitt vant med, samme hvilket spill du kjøper i butikken så vil det være fullt av whinere. Og det er forresten alltid de samme personene som whiner i alle spill. Du ser meg ikke klage over whining i general-chat, det plager meg ikke noe særlig. Endret 2. juni 2008 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå