Gå til innhold

rart oppstarts problem

Anbefalte innlegg

i går klikket det helt for pcen min! først så nektet den å starte spill, så nektet den å ta en virus-scan, så nektet den å slå seg av før det hele toppet seg med at vista ikke startet! klarte heller ikke å starte vista i sikkermodus! kjørte så vista sin oppstarts fikser(?) uten at det hjalp :( men nå funker pcen! tørr ikke å slå den av, i frykt for at jeg ikke klarer å slå den på igjen. hva gjør jeg for at dette problemet ikke skal oppstå igjen og hvordan løser jeg det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

okey...takk!

nå er pcen helt ute å kjører, klarer ikke å oppdatere anti-virusen(Trend Micro 2008) seg selv en gang. Får forskjellige grunner for hvorfor den ikke klarer det hver gang jeg prøver. Når jeg scanner PCen finner det ingenting!

skal laste ned avg for å se om det hjelper!

Lenke til kommentar
okey...takk!

nå er pcen helt ute å kjører, klarer ikke å oppdatere anti-virusen(Trend Micro 2008) seg selv en gang. Får forskjellige grunner for hvorfor den ikke klarer det hver gang jeg prøver. Når jeg scanner PCen finner det ingenting!

skal laste ned avg for å se om det hjelper!

at microtrend har problemer er en velkjent fenomenet ( kanskje for mye traffikk ? )

har bommet flere ganger jeg besøkte den.

last ned avg og ser ?

lykke til

Lenke til kommentar

hmm...avg viser ingen virus, bare mange cookies! men da jeg scannet den i går/natt så kom det opp at jeg hadde en trojan, men jeg gikk å la meg før den var ferdig å scanne og da jeg stod opp i dag hadde PCen restartet seg...hmm

har funnet ut at de gangene jeg tror at pcen ikke starter, ikke stemmer. den bruker bare veldig lang tid! det har den ikke gjort før! det er en pc med 2,66Ghz dual core med 2GB ram og 8800GTX, så den skal ikke bruke lang tid!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...