Kjetil Lura Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 AssKicR: Hva er det du holder på med? Mangen av dem er bare et bilde med ett kryss i. Lenke til kommentar
eught Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg mistenker at han vil ha et høyt antall poster for å få respekt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Neida bildet funker og er faktisk kul!! hehe Lenke til kommentar
starfish Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Bildet funker ikke her. Nesten ingen av de andre bildene hans heller. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg mistenker at han vil ha et høyt antall poster for å få respekt Eg poster det jeg mener er humor i håp om å glede dere Neida bildet funker og er faktisk kul!! hehe takk. hyggelig at det finnes folk som har samme skrudde humor som meg Bildet funker ikke her. Nesten ingen av de andre bildene hans heller. Alle har sin smak, eg poster det eg mener er humor for at dere skal få glede av dem på samme måte som meg Lenke til kommentar
starfish Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Alle har sin smak, eg poster det eg mener er humor for at dere skal få glede av dem på samme måte som meg Altså, det jeg mente var at det kommer en hvit firkant med et rødt kryss inni på de fleste bildene du poster. Men det jeg har sett har vært morsomt Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Alle har sin smak, eg poster det eg mener er humor for at dere skal få glede av dem på samme måte som meg Altså, det jeg mente var at det kommer en hvit firkant med et rødt kryss inni på de fleste bildene du poster. Men det jeg har sett har vært morsomt Slik mener du Har ikke funnet noen av mine poster med en slik i eg Lenke til kommentar
starfish Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Slik mener du Har ikke funnet noen av mine poster med en slik i eg Hvis jeg kopierer url'en til adresselinjen og går inn på siden står det "hmmmm if you are trying to leech.... shame on you! Why do you not just go the regular way? Is it so hard? We work hard for this site you know.... ok enough blabber.... have fun!" Tror ikke det går ann å se bildene med mindre man er registrert. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Slik mener du Har ikke funnet noen av mine poster med en slik i eg Hvis jeg kopierer url'en til adresselinjen og går inn på siden står det "hmmmm if you are trying to leech.... shame on you! Why do you not just go the regular way? Is it so hard? We work hard for this site you know.... ok enough blabber.... have fun!" Tror ikke det går ann å se bildene med mindre man er registrert. Ok, men hvorfor kopiere Adressen til linja... De skal jo vise i postene har jo lagt de der som EDIT: Hvilken nettleser bruker du?? Lenke til kommentar
starfish Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Ok, men hvorfor kopiere Adressen til linja... De skal jo vise i postene har jo lagt de der som EDIT: Hvilken nettleser bruker du?? Jeg bruker IE. Jeg kopierte adressen til linja fordi da pleier det som regel å funke, men nå sto det som sagt at jeg prøvde å leeche. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg bruker IE.Jeg kopierte adressen til linja fordi da pleier det som regel å funke, men nå sto det som sagt at jeg prøvde å leeche. Ok, men forstår ikke hvorfor du ikke greier å se bildet i posten.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hehe korfor får eg se den og ikke andre?? WTF? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg ser den jeg også... så det er ikke bare deg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg ser den og den er Synd vi ikke har noe sånt i Norge Lenke til kommentar
HemiCuda Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 skulle hatt slike skilter på 240'n min ^-^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå