Liberalistiske Samebror Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Har lagd en egen gruppe for diskusjon no på EM-tipset, mitt tips er at Nederland vinner alt! http://www.tv2sporten.no/fotball/landslag/...ipset/index.php Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Er ikke så sikker på at Nederland vinner hele EM...!!!...!!!... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 har ikke tippet at de vinner alle kampene, men at de tar pokalen til slutt og det mot Portugal Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 har ikke tippet at de vinner alle kampene, men at de tar pokalen til slutt og det mot Portugal Man skjønner det utifra sånn som du skrev det først. Du behøver ikke å mene at de vil vinne alle kampene, selv om du skrev at du trodde de ville vinne hele EM. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Ble utrolig nok samme resultat hos meg angående EM Jeg og broren min må tenke likt ass Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Mitt tips ble: Spania som vinner, Torres som toppscorer *håpe håpe* Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg tror Italia eller Frankrike går til topps, de er rett og slett et nivå høyere enn de andre spør du meg... Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg tror Italia eller Frankrike går til topps, de er rett og slett et nivå høyere enn de andre spør du meg... Jeg tror også at Italia eller Frankrike går til topps. Tipper finalen vil være mellom Italia og Frankrike... Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg tror Italia eller Frankrike går til topps, de er rett og slett et nivå høyere enn de andre spør du meg... Jeg tror også at Italia eller Frankrike går til topps. Tipper finalen vil være mellom Italia og Frankrike... Dette er ikke en mulighet. Begge disse lagene er i samme gruppe, gruppe 3. I finalen vil det uansett være et lag fra gruppe 1 og 2 mot et lag i gruppe 3 og 4. Derfor er Italia mot Frankrike en umulig finale. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Italia vinner, C.Ronaldo blir toppscorer. Men er usikker på råtass. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Frankrike vinner. Benzema toppscorer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå