Gå til innhold

Militær heli, tanks og fly i gta IV?


Anbefalte innlegg

Hvor kan man finne helikoptre? Er kommet ca 30% i spillet, men har enda fått hendene mine i et... Ser på flyplassen i første-øya, at der finnes landingsplasser for dem, men det står ingen parkert. Vil det komme etterhvert, når alle øyene er låst opp?

 

Jeg er på 63% eller noe i spillet! Har enda ikke sett noen muligheter for å kapre seg et militærhelikoter eller så mye som et lite fly. er det noen som har noe å si til det.. Husker på de forrige spillene kunne man gå inn på på flyplassen, men hvis jeg prøver det på IV så kommer snuten med en gang... 4 stjerner.. Skal det lissom ikke være mulig å gjøre dette?

Lurer også på hva som har skjedd med ting som feks tanks? Det er et sted nederst på den andre øya som heter helitour. her kan du finne noen kjipe små helikoptre, men det feteste er å få litt stress med polti å ta anyalator eller no. den har maskingevær :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor kan man finne helikoptre? Er kommet ca 30% i spillet, men har enda fått hendene mine i et... Ser på flyplassen i første-øya, at der finnes landingsplasser for dem, men det står ingen parkert. Vil det komme etterhvert, når alle øyene er låst opp?

 

Jeg er på 63% eller noe i spillet! Har enda ikke sett noen muligheter for å kapre seg et militærhelikoter eller så mye som et lite fly. er det noen som har noe å si til det.. Husker på de forrige spillene kunne man gå inn på på flyplassen, men hvis jeg prøver det på IV så kommer snuten med en gang... 4 stjerner.. Skal det lissom ikke være mulig å gjøre dette?

Lurer også på hva som har skjedd med ting som feks tanks? Det er et sted nederst på den andre øya som heter helitour. her kan du finne noen kjipe små helikoptre, men det feteste er å få litt stress med polti å ta anyalator eller no. den har maskingevær :)

 

Militæret er rett og slett tatt ut av spillet. N.O.O.S.E. har erstatta dem. Hender at en svart FIB bil kommer her og der. Annhilator-helikopteret kan du finne oppå taket til den svære politistasjonen i Algonquin.

Endret av BaronSlask
Lenke til kommentar

jeg fant også et annihalator helikopter på flyplassen, var veldig veldig tidlig i spillet. Men klarte seff å trykke på trekant uheldigvis. Etter det var det borte. Tror det er der veldig tidlig i spillet hvis du har flaks, men at det forsvinner etter den gangen. noen andre som vet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...