ZynoX Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hei! Jeg prøver å sette ned minnetidene: Cas Latency fra 5 til 4 RAS# to CAS# delay fra 5 til 4 RAS# precharge fra 5 til 4 Precharge delay fra 15 til 12 Men jeg får en god del blåskjerm.... Jeg har 2 stykk https://prisguiden.no/product.php?productId=56664 Spørsmålet er om hvordan kan jeg sette ned minnetidene, men også få et stabilt system? Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Vi må nok vite resten av systemet, og hva du kjører bla prosessoren på. Du må nok uansett sette Command Rate til 2 siden du bruker alle minneslottene, og kjøre minnet på sertifisert volt, hvis du kjører på auto, kjøres de på 1,8v, noe som er for lite på de brikkene. Last ned Cpuz og post bilder Lenke til kommentar
Brian Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Mest sannsynlig må du gi brikkene mer spenning å operere med, eller i værste fall redusere frekvensen litt. Endret 27. mai 2008 av Brian_N Lenke til kommentar
ZynoX Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Her har du alt ifra CPU-Z..... cpuz.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå