Trollfjes Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) NY UPDATE IKVELD!! Endret 30. juni 2008 av WildWolF Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) NY UPDATE IKVELD!! Beklager blir imorgen, ettersom at jeg har skjært ut alle delene idag OG en del var feil Blir og tegne opp den ene på nytt imorgen skjærer ut og bilder kommer, muligens starten på en snekkring, du skal ikke se bort ifra det 2 ting var feil, men den ene feilen kan endres Bilder kommer om ca. 30-60 min. MY BAD: EDIT: jeg må på jobb i 4 timer, kommer tilbake klokka 20:00 og da kommer update 20:10 Endret 1. juli 2008 av WildWolF Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Update til neste uke, beklager så mye aventing osv. men det er ferie og jeg ferier litt her og der så det har ikke blitt mye tid til prosjekt, men så snart den nye updaten er ferdig er det ikke så mye annet enn morro igjen og da går det unna Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Noen som vet hvor man får forlenget thumbscrews? Trenger ca. 2,5 cm lange thumbscrews Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Liten pause, mye ferie osv. Lenke til kommentar
Vetle-Noreng Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Ser veldig rått ut. Gleder meg til fortsettelsen. Stå på! Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Ser veldig rått ut. Gleder meg til fortsettelsen. Stå på! I will Jeg sitter og venter på ting fra netshop, må sage en liten bit til og pusse, så kan jeg lakkere og sette inn vifter osv. Netshop vil vell ikke sende tingene sine så vidt jeg ser på support mail :\ Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Litt OT, men det var et sinnsykt lame navn Endret 17. august 2008 av Proven Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Litt OT, men det var et sinnsykt lame navn Vell, nesten alle navnene her er lame. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Oi. Her har det skjedd ein del! Eg har ikkje fulgt med på dette på lenge, men ser det har vore aktivitet her likevel... Jaja, lykke til vidare! PS. Kult at du skal bruke bildet eg sendte, og kult at du har det som avatar... Endret 17. august 2008 av Breidablik Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Oi. Her har det skjedd ein del! Eg har ikkje fulgt med på dette på lenge, men ser det har vore aktivitet her likevel... Jaja, lykke til vidare! PS. Kult at du skal bruke bildet eg sendte, og kult at du har det som avatar... Haha, du er jo den eneste som kom med forslag til drage, å det var gode forslag Tar gjerne fler forslag imot. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Aldri vært så stoppa som nå, det som har tatt lang tid var det og feste hovedkort brettet, jeg har ikke visse peiling på hvordan jeg skal få til dette, noen forslag? Lenke til kommentar
Sjur123 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Prosjektet er ikke lagt på is, bare hver gang jeg sparkler så blir det tynne lag så jeg får tettet den ene sprekken, kan ta litt tid, mewn takk for at dere følger prosjektet, blir vell ferdig til neste måned. Hei stilig prosjekt. men hvorfor ikke vannkjøling?. og det kunne vert lurt å limt noen klosser i hjørnene som går fra bunnen og helt opp, kansje litt vanskelig å kappe til, men det vil forsterke hjørnene:) Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Til du som lurte på det og skrev her: Ja den er sterk nok fra før. Prosjektet var lagt på is og er nå tilbake for full fres, update etter at jeg har vært i sverige. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Prosjektet er ikke lagt på is, bare hver gang jeg sparkler så blir det tynne lag så jeg får tettet den ene sprekken, kan ta litt tid, mewn takk for at dere følger prosjektet, blir vell ferdig til neste måned. Hei stilig prosjekt. men hvorfor ikke vannkjøling?. og det kunne vert lurt å limt noen klosser i hjørnene som går fra bunnen og helt opp, kansje litt vanskelig å kappe til, men det vil forsterke hjørnene:) Vannkjøling koster mye penger og har ikke mye penger akuratt nå, og ingen sponsorer heller. Det er det jeg trenger nå som jeg har lavt budskjett og ingenting og gjøre Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Det går ekstremt dårlig får ikke gjort noe da jeg ikke er så ofte i sverige og heller ikke noe verktøy der, men neste tur shiner jeg den opp, og har med bilder fra 2 andre prosjekter som er ferdige neste gang. SOM BONUS TIL FOLKET. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 De ekstra bildene de kommer en gang de også til sommerferien. Mtp at jeg glemte igjen kameraet i Sverige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå