Gå til innhold

Kommentartråd - Blue Green Dragon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NY UPDATE IKVELD!!

Beklager blir imorgen, ettersom at jeg har skjært ut alle delene idag OG en del var feil :dontgetit:

Blir og tegne opp den ene på nytt imorgen skjærer ut og bilder kommer, muligens starten på en snekkring, du skal ikke se bort ifra det :)

2 ting var feil, men den ene feilen kan endres :)

Bilder kommer om ca. 30-60 min.

MY BAD: EDIT: jeg må på jobb i 4 timer, kommer tilbake klokka 20:00 og da kommer update 20:10

Endret av WildWolF
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Ser veldig rått ut. Gleder meg til fortsettelsen. Stå på!

I will :)

Jeg sitter og venter på ting fra netshop, må sage en liten bit til og pusse, så kan jeg lakkere og sette inn vifter osv.

Netshop vil vell ikke sende tingene sine så vidt jeg ser på support mail :\

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Oi. Her har det skjedd ein del! Eg har ikkje fulgt med på dette på lenge, men ser det har vore aktivitet her likevel... :)

Jaja, lykke til vidare!

PS. Kult at du skal bruke bildet eg sendte, og kult at du har det som avatar... :p

Haha, du er jo den eneste som kom med forslag til drage, å det var gode forslag :)

Tar gjerne fler forslag imot.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Prosjektet er ikke lagt på is, bare hver gang jeg sparkler så blir det tynne lag så jeg får tettet den ene sprekken, kan ta litt tid, mewn takk for at dere følger prosjektet, blir vell ferdig til neste måned.

Hei stilig prosjekt. men hvorfor ikke vannkjøling?.

og det kunne vert lurt å limt noen klosser i hjørnene som går fra bunnen og helt opp, kansje litt vanskelig å kappe til, men det vil forsterke hjørnene:)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Prosjektet er ikke lagt på is, bare hver gang jeg sparkler så blir det tynne lag så jeg får tettet den ene sprekken, kan ta litt tid, mewn takk for at dere følger prosjektet, blir vell ferdig til neste måned.

Hei stilig prosjekt. men hvorfor ikke vannkjøling?.

og det kunne vert lurt å limt noen klosser i hjørnene som går fra bunnen og helt opp, kansje litt vanskelig å kappe til, men det vil forsterke hjørnene:)

Vannkjøling koster mye penger og har ikke mye penger akuratt nå, og ingen sponsorer heller.

Det er det jeg trenger nå som jeg har lavt budskjett og ingenting og gjøre :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...