NgZ Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Da får vi forberede pressemeldinger både før og etter aksjonen. På tide vi får litt presse. Særlig etter den siste aksjonen, der det var et stort savn - maken til "fotogen" demonstrasjon skal du lete lenge etter. Noen kan sikkert stille opp for å svare på spørsmål? Jeg leste meg en del opp på Scientologi i starten, men føler ikke at jeg sitter inne med nok kunnskaper til å svare raskt og enkelt på spørsmål om diverse. Derimot skriver jeg godt, og er gjerne med og skriver pressemeldinger o.l. Må bare si det en gang til: Var utrolig artig på demonstrasjonen. Var jo ikke snakk om å ofre en fridag, men å more seg på fritiden. Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Siden neste gang er hemmelige agenter og vi ikke får ha masker i Norge, hva med dette? Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Video fra Oslo på Vimeo: http://vimeo.com/1205545 Hvis noen har lyst til å laste den opp uendret på YouTube eller Google Video så skal dere få lov til det bare man linker tilbake til Vimeo-utgaven. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Haha så veldig morsomt ut Lenke til kommentar
MarcabianAnonymous Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg har akkurat mottatt tillatelsen fra bydelsoverlegen. Vi får nok en gang lov til å bråke. Scannede dox vil bli lagt ut så fort jeg får tillatelsen fra politiet. Pass dere for spylons! Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Jeg har akkurat mottatt tillatelsen fra bydelsoverlegen. Vi får nok en gang lov til å bråke.Scannede dox vil bli lagt ut så fort jeg får tillatelsen fra politiet. Fantastisk bra jobba. OBSOBS: Vær klar over at bråke-tillatelsen gjelder fra kl. 13, for det skal være helgefred før kl. 13 både på lørdager og søndager. Er start-tiden kl. 12 for selve demoen? Ellers må noen ta med megafon og ipod/cdspiller. Jeg kan ikke ta med lydanlegg denne gangen. Men kanskje noen kan huske å ta med Party Hard-musikken denne gangen? Jeg synes at vi som ikke får ha masker kunne laget et litt morsomt innslag ved å ta aviser og blader - særlig hvis vi har noen der det står om Scientologi på forsiden, eller kopierer nye forsider selv - og kutte hull for øynene som jeg viste over. Det hadde vært et morsomt bilde med en gruppe med folk med solbriller (og hatt?) som går rundt og mystisk "leser" aviser på Karl Johan. Blir nesten som en flashmob. Endret 28. juni 2008 av MrGs Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg har tatt vare på alle avisene de siste månedene med scientologirelatert framside. Og da har sikker en del andre gjort det også. Så det kan jo være mulig å få til Lenke til kommentar
MarcabianAnonymous Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Tillatelsen gjelder fra 12 til 18. Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Ja OK. Bare at jeg husket denne betingelsen fra da vi var ved Stortinget: Kanskje noen bør sjekke om det foregår noe i domkirken 12. juli og når de i så fall er ferdige. Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Tory "Magoo" på Enturbulation.org: Hey Norwegians: Your last picket video is *fantastic*! ((I just saw it over on the London spy thread---they mentioned you all had the Royal Marching Band there last picket, and showed it!) Great job I'm a ****HUGE**** fan of Norway. Literally, I fell in love with it,when I went there a few years ago. (You can see a *really* kooky interview of me on Good Morning Norway---I think either at Operation Clambake - The Inner Secrets Of Scientology or XENU TV - Exposing Scientology Through Streaming Video Sorry about the accent--I didn't know I was doing that until I got home and read about it on ARS. DOH! Have fun at this picket-------keep up the *great* work! Enjoy your country---------it's fantastic! Tory/Magoo~~ PS: Det har kommet en ny webside: http://www.licensetolulz.com/video.php Endret 3. juli 2008 av MrGs Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Ny tråd: Anon leverer nok en gang! Spy vs. Sci 12/7 Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) 2009: 13. og 20. juni er det pirat-tema på greiene. Bramseil skal splittes, dekk skal svøpes, planker skal gås. Pressemelding på digg: The Sea Arrrgh shivers the timbers of Scientology Sea Org Lenke for twitter: http://digg.com/d1thIR Minner ellers om Anonymous Norge på anonnorway.ning.com Og vi har en twitter igjen, som vi får oppdatering på via HootSMS: http://twitter.com/NorwAnon 87 følgere i skrivende stund (inkludert PST hehe. @FOST follows @jensstoltenberg ) bramseil.org peker fremdeles hit til den gamle tråden, men jeg har oppdatert førsteposten så den peker til de nyere trådene. Endret 13. juni 2009 av MrGs Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Flinke gutter og jenter. Stå på. Dere har iallefall all min sympati. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå