Fenrisulvr Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Jeg kan absolutt ingenting om PC-er og PC kjøp. Trenger hjelp for å bygge og kjøpe ny PC. Om det er ting jeg bør ha som ikke er blitt nevt er det fint om noen sier ifra. Har vurdert Komplett Gamer i25 SLI ready. Er dette et godt alternativ? Skal være en gamer-PC. Kan ikke spille spill som Assassin's Creed, Crysis og Age of Conan med den PC-en jeg har nå, så trenger en PC som klarer det. Trenger en PC som holder en stund frem og er lett å oppgradere slik at jeg kan spille nye spill i fremtiden. Trenger ikke skjerm eller høytalere. Trenger mus + matte, trenger ikke være høy kvalitet. Tips om gode MMORPG tastatur er velkommen, men kan klare meg med det gamle tastaturet. Vet ikke hva overklokking er så jeg antar at maskinen ikke skal overklokkes. Vet ikke noe om AMD eller Intel. Hva bør jeg gå for? Har det mye å si hva slags kabinett jeg kjøper, eller er det bare for utseende? I så fall klarer jeg meg med et billig kabinett. På forhånd takk for alle råd og tips. EDIT: Trenger også operativsystem. Endret 27. mai 2008 av gravstorm Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Bestilte PC igår! Og den skal klare både Crysis og AoC. Assasins creed å selvfølgelig. Den er mye billigere enn den du har sett på, og ca. like god vil jeg tro. Du må sette den sammen, men det skal ikke vært noe problem. Her er en guide, hvis du skulle trenge det:Bygg selv-guide Og her er min handleliste, det billigste som er fra Amentio blir på 9445 kr, og du kan selvfølgelig kopierer den og legge til eller ta bort ting som du vil. Lykke til! Rett meg hvis jeg tar feil! Endret 27. mai 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
Fenrisulvr Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Takker. Den guiden kan bli nyttig ja. Så litt gjennom den. Noe spesielt jeg bør kjøpe som jeg trenger for å bygge PC? Trenger verken tastatur eller skjerm som var i din bestilling Wiciwato, så jeg kunne gått opp i pris derfra. Er ikke sikker på hvor det lønner seg å gjøre modifikasjoner da. Ellers takk :!: Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Tror ikke du trenger noe annet enn delene selvfølgelig. Du kan jo kjøpe en antistatisk armlenke som vist i guiden for å ikke få støt e.l, men bare ta et par ganger i kabinettet i løpet av tiden du bygger den så går det greit. Og hvis du skal spille AC, AoC og Crysis skal det funke greit med den handlelista jeg har! Men hvis du vil ha litt mer futt, så kan vi jo gjøre dette: Ny handleliste! Det eneste du trenger da, er en DVD-leser og Vista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå